Dat is wel zo maar ik snap het wel.
De datum staat uit het midden, dat witte dingetje linksonder, het rechthoekige plaatje met de naam pontificaal erop, het maakt het er allemaal niet rustiger op. Dan mag het 10x Journe zijn (wat ik verder een prachtig merk vind) maar het zou wat gestyleerder mogen.
Ik zou de PRX in damascus staal wel willen proberen. Denk dat ik de leren band wel direct zou vervangen voor een rubberen band.
In real life vond ik de “striping” wat tegenvallen. Dit als in minder aanwezig. Verder wel mooi subtiel aanwezig en een hele leuke toevoeging aan de reeks ![]()
Klopt, had ik ook … komt denk ik ook door de gebruikte staal soorten.
Normaal bij messen bijv is het contrast wat groter.
Deze is idd vet, doen ze ook goed zo … want de “oude” vierkante modellen waren redelijke krasmagneten ![]()
![]()
Blauw, maar ik ben n 50plusser met oogjes die heel langzaam behoefte hebben aan meer contrast.
En nog n soort van ‘betaalbaar’ voor n nieuw gouden horloge. Onder de 10.000 toch?
Precies dit vind ik ook maar gelukkig smaken en wensen verschillen. ![]()
Dat is inderdaad een meerwaarde ![]()
Klopt! 9800 met het neomatik uurwerk. De Ludwig in goud is 8700 met de handwinder. Veel geld, maar voor de grote merken in goud betaal je meestal het dubbele en meer. Die Tangente zit wel in mijn hoofd daardoor ![]()
wow die is mooi
Hoe meer ik 'm zie…
De 36mm is niets voor jou Dave ![]()
39 is net te doen ![]()