Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Ja dat heb ik ook hoor! Heel gaaf dit. Lekker utilitair! :saluting_face::saluting_face:
Dit was het zetje dat de Ranger nodig had.

1 like

Beide keuzes zijn natuurlijk dikke prima, vraag is welke rol de gouden tangente moet vervullen. Volgens is mij is jouw huidige collectie voldoende divers om alle ‘speelse’ aspecten te dekken en mag bij dit gouden horloge de nadruk wel liggen op een meer formele insteek. Maar dat is slecht mijn mening en het zijn jouw 10k die je er voor neer mag tellen :sweat_smile:

1 like

Ik moet zeggen dat ik nooit heel formeel gekleed loop. En een gouden horloge is leuk om te dragen in elke setting, zolang de kast er maar niet teveel van afziet.

Ik vind goud wel bijzonder en een leuke afwisseling voor al dat staal, zolang het maar subtiel is (35-39mm) en een ontwerp dat tijdloos is. Zoals veel mensen denk ik wel eens aan een “grail” a la Lange, Chopard, Breguet of een kleiner merk, maar die kosten meestal 20-30k of meer voor een model dat me dan echt goed ligt en om dat nu voor een gelegenheidshorloge neer te leggen…

Vandaar dat de nieuwe gouden Tangente een verfrissende release is. Ik heb al 8 jaar een Tangente en ik vind het nog steeds een heel mooi en tijdloos ontwerp. Maar 10k is inderdaad geen kleingeld, dus misschien spaar ik toch gewoon maar verder iets met wat meer “gewicht” in de horlogerie. We zien wel :wink:

In dat opzicht, geef me deze maar vandaag!

11 likes

9 likes

Eens, maar dan denk ik dat bandjes meer doen dan de wijzers. Met gouden wijzers kun je ook, desgewenst, 100% klassiek gaan maar ook ‘speels’. Blauwe wijzers zijn dan, mijns insziens, net iets beperkter. Maar laten we wel wezen, dit doe je alleen voor jezelf en daarvoor moet het 100% kloppen dus bij twijfel niet oversteken.

Uhm nee…deze niet. :confounded:

2 likes

:nauseated_face:

Mooi roze is niet lelijk, dit is geen mooi roze.

1 like

12 likes

Vind de ‘el primero’ ook altijd erg cool!

6 likes

Bijzonder stuk inderdaad! Die kast laat allerlei complicaties verrassend goed toe. De nieuwe platinum tourbillon is ook heel mooi :blush:

8 likes

Beetje lastig aflezen maar dat boeit niet. :blush:

17 likes

Toch liever deze

6 likes

Dan toch liever deze Dave

3 likes

Ouch nog zo een :see_no_evil:

2 likes

12 likes

wat is dat voor een vergelijk,kan toch niet tippen aan de GP

1 like