Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

:face_exhaling::face_exhaling: endgame watch

1 like

Zo mooi!

1 like

Want?

Schitterend stuk. Staat ook op mijn lijstje :grimacing::grin:

1 like

Gohja, ik had wat drempelvrees om zo’n bedrag in 1 horloge te stoppen. Uiteindelijk heb ik doorheen het jaar mijn GS handwinder, een mark xv Pilot en een Santos gekocht en al behoorlijk veel van dat budget uitgegeven :see_no_evil:.

Een ander dingetje is dat we in België amper of geen service punten hebben. Enkel De Greef in Brussel was vroeger AD, maar die kregen al jaren quasi niets meer binnen en Lange staat niet meer op hun website. En dan moet ik al richting Duitsland of Parijs rijden, wat toch wat een gedoe is.

Misschien moet ik er toch maar weer eens werk van maken, maar dan moet er ook weer één en ander uit. En eigenlijk stond mijn gedacht op de blauwe Ingenieur :thinking:.

Zeker!

Voor zover dat bestaat :wink:

3 likes

15 likes

26 likes

Ze hebben er anders wel nog hoor. Klein Lange dedicated vitrinetje binnen. Vorige week nog gezien. :v:

1 like

Ik ben erg gecharmeerd van deze re-edition van de 1967 Longines Ultra-Chron

32 likes

Dit zijn van die dingen waar ik zo goed als nooit over na denk :grin: Zie het wel weer als de beurt nodig is.

1 like

Ja ik vind 'm ook geslaagd. Beetje (te) prijzig wel.

1 like

Ik alleen maar als ik er te lang naar zit te kijken ipv gewoon te kopen. Goed voornemen voor 2026: minder nadenken :sunglasses:

Ze zullen nog steeds een service punt zijn dus. Goed om weten!

2 likes

Met dank aan @ABCSteed voor de leuke bijdragen, deze Fortis had ik wel willen dragen.

15 likes

Al ging ik eigenlijk voor deze, wat meer mijn maat nu mijn pols steeds dunner wordt. :upside_down_face:

9 likes

10 likes

Ik vind hem best redelijk geprijsd eigenlijk, voor de specs die het horloge heeft.

1 like

Dualtimer.

Micromilspec – Dualtimer, Toolwatch aus Edelstahl mit Automatikkaliber und Kautschukband
Micromilspec – Dualtimer, Toolwatch aus Edelstahl mit Automatikkaliber und Kautschukband

12 likes

Voor mijn 40e verjaardag over 14 maanden.
Dit zou fantastisch zijn! Nieuw al 26.200 inmiddels. Gebruikt te vinden voor 13/16k.

Dit is echt een endgame watch voor mij. Deze zou ik als one watch kunnen dragen. Lekker elke dag opwinden, en de leek denkt dat het staal is.
Dit koop je echt voor jezelf.

24 likes

Dit heb ik gedragen vandaag, helaas maar een minuut of vijf in de VC Boutique.

17 likes

Prachtig Nick, maar de PP staat je beter :wink:

1 like

zonde van die smalle band…

1 like