Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

het felle licht doet hem weinig goeds :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Deze graag :star_struck:

33 likes

Wow dat is weer zo’n kleur die je in het echt moet ervaren. Ik ben die nog niet tegengekomen alleszins, heel mooi :smiling_face_with_three_hearts:

En een perfecte datum… :sunglasses:

1 like

Waanzinnig. Staat er eentje bij BareWatches. :wink: Beide Tudors inruilen + zo’n 2k…:blush:

2 likes

Dat is nog niet eens een heel gek plan… kwestie van het nieuwe jaar goed in te zetten :innocent:

2 likes

Het zou er eentje zijn zeg…:ok_hand:

1 like

denk dat je kleur ook weer snel zat ben…

3 likes

Dan weten we tenmiste waarom die het nest verlaat :sweat_smile:

Mooi horloge, de datum is overbodig.

2 likes

Zit wat in. :innocent:

11 likes

Wil deze wel eens in het echt zien :thinking:

15 likes

7 likes

7 likes

10 likes

Oe, die is tof! En iets bereikbaarder dan de platinum LUC :sweat_smile:

9 likes

Ik had hem ook al zien staan. Geen gekke prijs ook! Ik probeer mezelf een beetje te beheersen.

19 likes

Deze had ik vandaag en morgen wel willen dragen. De pp5125r.

.

Lastig op de foto te zien, maar ik ben echt groot liefhebber van de concaaf bezel bij Patek. Want is dat altijd zo mooi :heart_eyes::star_struck:

Daarnaast klopt deze uitvoering gewoon in alle opzichten. :ok_hand::ok_hand:

15 likes

Volgens mij hebben ze daar n nieuwe designer aangesteld. De modellen van t laatste jaar worden steeds beter.

2 likes

Afgaande op de foto heeft deze ook weer het probleem van de verkeerd geplaatste subdial gedicteerd door het uurwerk wat mij betreft.

4 likes

Dat valt in ieder geval nog te verhelpen, wat voor die combinatie van maanfase en datumvenster helaas niet zo is.

PS: dat Wempe-logo was me nog niet eens opgevallen… Nee @Brick, eigenlijk klopt er vrij veel niet aan dit horloge.

2 likes