Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Ik doe mee.

9 likes

Waarover twijfel je dan?

Mocht het niks blijken kun je die 3 offers gewoon terugkopen toch?

Maar een upgrade is altijd genieten. En dat weet je :wink:

1 like

Ik zou de Santos houden en het dan alsnog doen. Misschien een maandje later.

Sommige downgrades ook, zoals ik merk. Omhoog is niet altijd meer lol.

Verkeerde topic. Kak.

:rofl::rofl:

1 like

Klopt. Van mijn Seiko ssb479 heb ik ook lol. Maar dat is meestal van kortere duur. Toch een soort van snack. Ik draag hem met regelmaat, maar altijd kort.

Dito met de per abuis gekochte tudor. Heerlijk horloge. Maar had hem nooit gekocht als het mij niet om de oyster band ging.

Plaatjes voor de sfeer.

.

5 likes

Heel schattig hoor @Fate_Amenable_To_Change @Hotseflots dolle boel.

3 likes

Gewoon de drempel van die prijsklasse denk ik. En of ik de andere wel wil wegdoen. Elke keer als ik eentje bovenhaal denk ik, dit is toch ook wel mooi.

Dat is een feit. En de andere zijn allemaal hetzelfde niveau van kwaliteit en afwerking, iets nieuws is altijd leuk inderdaad :innocent:

De Mark xv en de Railmaster zijn moeilijker, die vind je niet zo heel gemakkelijk meer in goeie kwaliteit voor een redelijke prijs. De Cartier is gemakkelijk vervangen. Misschien begin ik met die eruit te gooien en als het leuk blijkt doe ik verder :wink:

Dat is de eerste die ik zou laten gaan, net omdat die zo vervangbaar is. Maar mooi is die zeker!

Klopt, maar alles boven de 2-3k blijft toch echt serieus geld. En een horloge van pakweg 1k kan er altijd wel in en uit, los van de grote aankopen. Dus het 1 sluit het ander niet uit :blush:

1 like

12 likes

11 likes

Morgen is het Tudor Tuesday

14 likes

:drooling_face:

1 like

Longines zou ik wel eens willeb proberen :slight_smile:

14 likes

Zou zo eentje wel 'ns een dagje willen proberen…
Sale heuer monaco cs2111 Best Sale TAG Heuer Monaco Men s Black Watch with  Leather Strap CS2111 for | jundado.de
Gelukkig gaat dat deze week ook gebeuren. En wel (heel wat) langer dan een dagje ook! :partying_face:

12 likes

Deze zou ik best lusten…

19 likes

me2

1 like

Met jouw pollekes is dit een toppertje!

3 likes

4 likes

Deze mag wel een dagje. Of anders deze:

Ik zou trouwens ook weleens een Alpina-catalogus van een jaar of 15 geleden willen lezen. Weet iemand er toevallig eentje te koop?

15 likes

image

1 like

Een Grand Seiko Skyflake SGBA 407 had ik wel willen dragen vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ben ineens helemaal fan van de Tag Heuer 2000’s.

2 likes