Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Waarom de 13?

The example we have are proud to offer here is Cloche 13 Rue de la Paix ref. WHCC0009, which was introduced in 2024 as a limited production run (similar to the Bond St. Crash) available only at 13 Rue de la Paix. In a unique twist, and as an homage to its celebration of Cartier’s Paris flagship location, the ref. 4338’s 12 o’clock our marker is replaced by the number 13 as a way to embrace Cartier is history without encroaching on their signature aesthetic too much, but with a twist befitting of its unique construction and limited edition status.

2 likes

15 likes

Dit moet hem toch wel gaan worden. Mooi merk, niet alledaagse plaat en bovendien een zalig bandje. Heb je schoenen en een riem in die kleur?

1 like

Ik zou graag 1 van de andere horloges die ik heb en gek op ben willen dragen vandaag maar helaas kan het maar 1 exemplaar zijn en dan wordt het morgen maar een andere. Luxe problemen.

1 like

Desnoods erbij kopen… :smile:

1 like

Tof, die minutenwijzer.

1 like

Mooi broertje voor de Seadweller?

:heart_eyes:

16 likes

deze ook wel

Foto credits @ Fratello

15 likes

echt!!!
dit vind ik toch wel zo’n gruwelijk lelijk horloge :joy: :joy: :joy:

1 like

die platen van grand seiko zijen echt waanzinnig

2 likes

Cool!

1 like

Ik vind hem mooi van lelijkheid. En iconisch! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Komt deze zodra de Skyflake verkocht is?

Wellicht :grinning:

1 like

Deze speedtimer!

24 likes

Ga je opnieuw een Seiko aanschaffen :thinking:

1 like

Rondje frisbeegolf in de sneeuw met @Fate_Amenable_To_Change

12 likes

60% gaat voor upgraden naar Lange, 38% voor houden en 2% upgraden naar iets anders. Niet geheel onverwacht, ik zit ook in die verhouding wat gewrongen denk ik. Nog even over nadenken dus :innocent:

Geef me maar nog eens een blauwe Lange dan vandaag!

20 likes

Nee joh. Dan zou ik er al 5 gekocht hebben. :joy:

1 like