Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Je hebt het op de Saxonia Thin dan vermoed ik? Dat zie ik je wel dragen inderdaad, je smaak een beetje kennende. Voor mij mag het net wat speelser zijn, vandaar het blauw ook :slight_smile:

Dat zou ik ook nog wel eens willen doen! Helaas zijn ze niet bij de deur, Parijs is de dichtste voor mij (300km) en dan Frankfurt (450km). Waar ben je geweest?

4 likes

Deze had ik wel willen dragen. Dan draag je toch iets van, van alles wat :joy:

Ik zie:

• Rolex land dweller kast
  • Een naam als Patek
  • Een dial layout als Rolex Daytona
  • danwel een AP met de datum op 1630
  • ⁠een fluted bezel als een Rolex datejust 41
  • ⁠pushers van een bulova?

Nog iemand iets?

5 likes

Tissot T-Classic band…:blush:

5 likes

In die gedachte zou ik vandaag wel deze Moser willen dragen. Moeilijk te evenaren, wanneer het op ‘van alles wat’ aankomt! :grin:

7 likes

Denk het niet. Maar ik twijfel ook of niet upgraden meer plezier zal brengen, ik denk het niet.

2 likes

O.k., heb even niet paraat of de drie getoonde horloges je hele collectie zijn en wat er (dus) evt. verder nog is. In het eerste geval zou ik de Railmaster inruilen voor een Seamaster. De Cartier lekker houden en de IWC (die ik de minst aantrekkelijke van de drie vind) inruilen voor een mooie mechanische chrono. Ik zou dan gaan voor een (TAG) Heuer. Dan heb je, imo, echt een top trio!

Zo’n Lange heb ik echt helemaal niks mee. Aan bijvoorbeeld getoond model, vind ik zoveel dingen niet mooi. Ik zou dit echt geen seconde overwegen. Maar goed, da’s persoonlijk, natuurlijk. :person_shrugging: Succes met het nemen van een besluit!

3 likes

Parijs. Cartier, Lange, VC, IWC en Baltic zitten daar allemaal dicht bijeen.

1 like

Chrono Saturday

7 likes

Daar hoef je niet aan te twijfelen.

Lange kopen en dragen. En dan, dan koop je weer 1 van die 3 terug erbij.

1 like

Idd Jasper, die 3 inruilen voor de Lange en dan een Omega Aqua Terra terugkopen! :wink:

1 like

Dank voor de suggesties! Ik heb nog 6 andere, dus ik ben wel voorzien. Die 3 zijn modellen die ik erbij heb omdat ik die youngtimers wel kan appreciëren, maar ik grijp er niet zo vaak naar, vandaar :blush:

Ongetwijfeld :sweat_smile:

Klinkt als een plan! Geef me dan deze maar vandaag, om ontopic te blijven :blush:

12 likes

13 likes

Dan is het sowiso een no brainer. Upgraden. Altijd.

1 like

Yep Jasper! Dat is 'm, prachtige Aqua Terra! :+1: :facepunch:
Niks meer aan doen!! :grinning:

1 like

8 likes

13 likes

Pohhh wat een klatser. Dit triggert mij toch wel weer hoor! Beetje suiker op de plaat.
Lekker met dit donkere weer! :heart_eyes:

7 likes

Voor de dagen dat ik me een flamboyante boy voel :sunglasses:

13 likes

Gaaf!

16 likes