Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Deze!

6 likes

Jum, de nieuwe Girard Perregaux Laureato zijn wel echt super nice! Ik zie hem zelfs liever dan de Ingenieur :sweat_smile:. Een merk dat qua niveau zich kan meten met de competitors. Alleen de retail is echt absurd. Vooral als je ziet hoe hard die Laureato’s afschrijven.
Het is niet uitgesloten dat ik er in de toekomst eentje tweedehands oppik.

20 likes

20 likes

Pff die moonphase is zo mooi uitgevoerd dat ik ‘m bijna door de vingers zou zien.

1 like

Deed me niet zoveel, als het om gouden Speedmasters gaat zijn het toch meer de Moonshine A11 en de groene waar het oog naar toe trekt.

1 like

Pt ! :ok_hand:

17 likes

Scherp🧐

1 like

De prijs is er natuurlijk ook wel naar dan, maar ik snap wat je bedoelt :wink:

Hypothetische Speedmaster collectie deel 3:

13 likes

Deze graag maar 110 k… :cold_face: :cold_face:

7 likes

Deze lijkt me heel fijn. Bang dat hij te groot is voor mijn 17cm polsjes.

11 likes

Als ze op het verkoopplaatje al poetsen… :wink:

Geweldig rustige plaat dit, terwijl er toch veel te zien is. Kunstwerk van balans!

1 like

Kun je ergens passen? Het ligt er maar net aan wat je gewend bent. Zou prima staan, zij 't aan de grote kant, maar dat is misschien wel leuk als je verder vooral kleinere horloges draagt.

Die Mido Multifort Big Date zie je best vaak bij reviewers met medium polsen - ik had er zelf wel oren naar. Dat ze blijven twijfelen zie je ook, dus houd daar rekening mee. Mijn polsmaat is nagenoeg gelijk. Let op: Ik ben niet zo gevoelig voor “de juiste” maatvoering. En ik vraag ook niet om andermans mening, ik draag wat ik leuk vind, dat maakt het een stuk makkelijker.

Als ik van een 33mm vintage dresser of militair horloge naar mijn 42mm duikers of zelfs 45mm Turtle overstap, moet ik altijd even wennen. Maar dat duurt nooit lang.

2 likes

Ik had via de Mido site naar een dealer gezocht, maar niks regio Zwolle. Misschien in het Mido only topic eens vragen.

Moet je geen schrik voor hebben. Compacte L2L, 16.5 à 17cm pols hier.

Op foto ziet het er nog groter uit ook. Heel draagbaar.

12 likes

@ExplorerJ bezit deze

Prachtig :heart_eyes:

11 likes

Bevalt hij goed? Hoe is de bracelet?

1 like

Die wijzerplaat is echt subliem opgemaakt en in balans :ok_hand:

1 like

17 likes

Massas. Zie NA: het Vierkant Rond, gevonden :upside_down_face:

De bracelet is zeer comfortabel, solide. Geen snelverzet, dus ik merk zelf wel een verschil tussen warme en koude dagen, maar minimaal. Wel halve links als ik zo kijk. Zelf niet nodig gehad.

1 like