Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Wat een goede collectie! De stalen date versie en de rosegouden QP zijn ook nog eens zéér interessant geprijsd.
Ik ben bang dat ze als mosterd na de integrated bracelet maaltijd komen en niet sportief genoeg zijn. Hij had eigenlijk 10 bar WR ipv 5 bar moeten hebben. De stoere mannen op HF kennende kiezen ze allemaal voor de Ingenieur, zoals ze nu al doen.

1 like

Deze 39mm ultra thin Overseas in Platinum graag

17 likes

De nieuwe BB54 en de Oris Star.

9 likes

Ik vind ze ook mooi, maar misschien inderdaad wat braafjes voor een sporthorloge met geïntegreerde band. Het is dat ik geen sunburst man ben, dus de wijzerplaat van de date had nog wat meer mogen spreken op een andere manier voor mij. Maar het past wel bjj JLC vind ik :slight_smile:

Tof model! De band van 17cm breed is wat smal, maar in een vrolijker kleurtje zou ik die wel smaken!

2 likes

If you can’t beat the Mumbai specials, join them. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 likes

Maar is het dat? Of is het een net horloge met een geïntegreerde band? :slightly_smiling_face:

2 likes

de benaming sporthorloge is sowieso wat diffuus, wat is dat anders dan een duiker? en voor welke sporten zou het beoogd gebruik zijn? of een sportief horloge, in welk opzicht, hooguit is de drager sportief, het is niet zo dat een dergelijk horloge zelf aan de sport gaat toch?

Vind dit wel wat:

20 likes

15 likes

21 likes

W&W-primeur, opnieuw vormgegeven kast, uitgevoerd in titanium, het eerste model met het nieuwe TH20-11 uurwerk en, zoals we gewend zijn van het merk, goede praktische specs, als 80hPR, 100mWR en saffier. Had ik vandaag wel willen dragen. :blush:

10 likes

Die is erg mooi!

1 like

Zou een mooie 2-piece collection zijn met de bb54.

17 likes

8 likes

Deze

7 likes

Van alles wat er is gepresenteerd is dit verreweg mijn favoriet! 36mm bij 9.8mm annual calendar en big date, echt prachtig!

17 likes

Deze is lekker zeg. :drooling_face: :drooling_face:

14 likes

Helemaal mee eens!

9 likes

Wow :star_struck:

22 likes