Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Vandaag deze. De nieuwe Tudor Royal in 36mm, in verschillende configuraties, spookt al een tijdje door mijn hoofd. Deze met blauwe wijzerplaat geeft me wel net iets teveel Date just vibes. De two tone met bruine wijzerplaat staat hoog op mijn verlanglijst.

13 likes

Dat is geen moeten hoor. Super gaaf!

Ik voel een paarse trend opkomen. Of ik zie ze opeens zoveel :joy: :raised_hands:

5 likes

Best bang for buck Tudor als je het mij vraagt.

1 like

De damesuitvoering, of voor moedige mannen die inderdaad WTF zeggen.

Ja, die kan best spoken door je hoofd. Met het vervangen van de romeinse indices krijg je ook nog eens sterkere

Ik ben er nog niet uit wat ik mooier vind…maar wil er tzt wel een :crazy_face:

De roman dails gaven het nog een eigen smoel en sowieso vind ik persoonlijk de salmon dail wel erg sjiek.

36mm is wel mijn sweet spot voor dit model.

1 like

Zo lijkt een toch-niet-Oldenzaals horloge ineens een goede deal :flushed:

Ik doe met de trend mee Patrick :grin:

4 likes

Met een ander bandje best geinig - Team anti-ton-sûr-ton

8 likes

Alleen zo’n verstopte kroon lijkt me niet zo prettig. Want het is een handwinder toch? :thinking:

Vandaag iets ingetogen…
17860389476783257407182599591411

18 likes

Ingetogen zegt hij :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Automatic Miyota 9039

6 likes

Heb je de podcast gehoord van dit horloge?

1 like

Je hebt de JEUK goed te pakken je?

Ik? :upside_down_face:

Nee, ik zit in mijn rustige periode. Een hoop nee gezegd tegen aanbod dat wel mijn interesse heeft.

Dit draadje is goed om een heleboel horloges niet te kopen.

En ja, er schiet weleens iets tussendoor… :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Welke pocast @Mikeymendoet ?

Nee, mogelijk wel interessant. Ik zie hele strakke (in mijn ogen wat overdreven) specificaties totdat het uurwerk ter sprake komt. Een soort van Ferrari Luce met een Volkswagen motor. Waarbij ik dit horloge wel mooi vind en de Luce niet. En het Monolith noemen zonder fixed bars vind ik de eerste misser.

2 likes

Deze 2 mannen praten over de zakelijk kant van de horlogewereld. Heel interessant. Gaat ook veel over merken die niet mainstream zijn.

Leuk, ik ga eens luisteren