leuk ding zeg! mooi ook die blauwe indices
Klopt. 36mm lijkt me spot on. Vond een 39mm integrated al te groot op mij pols.
Deze serie combineert elegeantie en sportiviteit erg fraai.
Ik denk dat het de afwezigheid van die romijnse cijfers alles doen kloppen opeens.
Doe eens gek op deze zonnige woensdag… ff lekker de baas uithangen vandaag, f#ck you @ll, wat jullie @ElChueco en @Tsun88… deze had ik vandaag wel een dagje willen rocken…
die heb je toch? ![]()
Ik snap het wel, als je zo’n 222 hebt liggen in de kluis ofzo dan zul je altijd wensen 'm om te hebben ![]()
Wat een geweld! Eens kijken of ie er tussen ligt.
Ps: we moeten @ElChueco in toom houden, er is ook een wijnproeverij…
Ja. Die wilde ik dragen vandaag.
Dus. ![]()
Dus opgehaald voor het evenementje van vandaag.
Want ik ga…
Van Antinori hebben. Tussen de AP’s.
Heerlijk. Stijl- en karaktervol wijnhuis. Genieten!
Dat komt wel goed ja. ![]()
![]()
Weer zo’n verborgen Cartier release waar niks over te vinden is. De nieuwe Ghost!
De coverage is inderdaad wat chaotisch over de verschillende horlogewebsites. Tijd dat de filmpjes merk per merk online komen ipv al die snippers overal.
Mooie uitvoering van de medium trouwens!
Ge-wel-dig!
Oke, met 39,5mm en vooral heel veel dial waarschijnlijk veel te groot voor mij, al kan de lug-to-lug van 45,5 (evenveel als mijn Cervo Volante) soelaas bieden. Ik neig zelf meer naar de ivoor/gebroken witte plaat maar dat maakt alles optisch nog groter. Toch, hij zit in dat hoekje dat ik zoek, dressy maar dynamisch.
Heel cool en mooier dan de reguliere Santos, maar ben bang dat hij sneller gaat vervelen. Had ik ook met Datejust ghost dial. Leuke gimmick en cool effect, maar na een paar dagen had ik het wel gezien en ging het me tegenstaan