Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

:radioactive::radioactive:

1 like

5039R

15 likes

Geïnspireerd door @APMV . Ik wil ook wel een vintage duiker. Alleen jammer dat er nog maar 4 ter wereld zijn van de Eska 600.

11 likes

Erg gaaf. Is dat een power reserve indicator?

Gaaf ding inderdaad, ben ook wel benieuwd wat de Gallet releases worden volgende maand.

Of toch meer

Ontopic: een Gallet :wink:

4 likes

De oudere sinn 155 samenwerking met revolution

14 likes

Sinn maakt chrono’s van wereldniveau.
Ik heb de indruk dat ze 10 jaar terug een prominentere rol speelden in het brein van de liefhebbers, en heb geen uitleg voor die terugval in relevantie.

2 likes

Deze

Of deze

Of deze

7 likes

Volgens mij wel. Ze hebben dit model vorig jaar opnieuw gereleased. Ik ben gek op dit soort vette fonts. Alleen de platte bezel die helemaal vlak ligt vindt ik niet zo mooi.

6 likes

(#WatchVault)

Nog redelijk betaalbaar deze ‘44GS’ in 36,5 mm én 100 m waterdicht.
Mooi!

13 likes

Ook mooi. Best grappig, ik vond die power reserve op 12 bij Orient star echt geen potje.
Kwam gisteren een duiker re-issue tegen die dat ook had en dacht toen, mwa best leuk.
En op deze vintage vind het het juist super tof en best handig als duiker om te weten of je nog power reserve hebt.

1 like

Ik merk dat ik meer gecharmeerd begin te raken van dit soort horloges.

De combinatie van exact díé band, de knalroze plaat en dan dat oranje wijzertje, dat heeft wat. Een beetje ‘spannende’ combi. Ja, ik weet het, een normale kerel denkt bij ‘spannend’ gewoon aan een lekker wijf in lingerie; niet aan zoiets stoms als een horloge… :sweat_smile: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Nja… alle wegen leiden naar…

3 likes

je zou in Azië of Oceanië wonen… :face_with_hand_over_mouth: