Ik lust deze wel:
Helaas nergens (meer) te vinden.
Vind je? Vind ik echt helemaal niet. Enige overeenkomst is die getijdecomplicatie (dat is het toch? Ik heb er niet zoveel verstand van
). Maar verder imo behoorlijk verschillende horloges.
![]()
Overigens zou ik zelf, wanneer het om een dergelijke complicatie gaat, wel graag een dagje deze dragen.
Eerder dit jaar gepast, in de TH boutique.
Bij de Gallet is het de Regatta functie als ik het goed heb.
A regatta watch (or yacht timer) is a specialized sailing timepiece featuring a mechanical or digital countdown complication. It helps skippers time the crucial 5-to-10-minute pre-start sequence, allowing them to maneuver their boat and cross the starting line at full speed right as the race begins.
De TH Seafarer? heeft inderdaad nog de getijden aanduiding aan de andere kant
Ja he.
Ik heb een tijdje helemaal niks met GS gehad vooral omdat t zo lijkt het ze elke maand nieuwe modellen uit blijven brengen. Geen idee of dit nog steeds zo is.
Vandaag blijf ik even bij GS met de lake suwa.
Tegenwoordig ook in 37 mm en met microadjust in de band te krijgen.
Pics van t www
Huh, das de 2 de Rolex in een week?? Ben je iets van plan?
Neenee, je kent mijn plannen ongeveer he.
De Garmin Cirqa zit om de pols.
Moeder de vrouw wil intussen een Panthère two tone.
Maar vollop bezig met een opbrengsteigendom zoeken.
Dus de Lange gaat nog moeten wachten. De Ploprof twijfel ik intussen over.
Nee al die LE’s zijn al even verleden tijd, net zoals bij de Speedmasters. Ze maken nog wel varianten van bepaalde modellen, maar bijlange niet zoveel meer zoals vroeger (naar mijn gevoel).
Ze hebben wel recent de bestaande Evolution 9 modellen stilletjes een update gegeven en alle banden meer taper en snelverstelling gegeven! Daar kunnen een aantal andere merken wel van leren ![]()
Ja ik vind dit ook een bijzonder gaaf apparaat! ![]()
Dacht even dat ik naar een VC Overseas keek. Gaaf ding!
Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe 70th Anniversary