Tantalum begrijp ik ook niet helemaal. Ik weet er overigens niks van, ik ben verre van scheikundig onderlegd, maar ik las dat het een heel stevig en krasbestendig materiaal is. Zeldzamer dan goud ook, zoals je al aangeeft met de prijs.
Ik snap dat in elke klasse liefhebbers zitten, maar zou je dit materiaal dan niet beter voor een toolwatch kunnen gebruiken gezien de specs? In dit horloge lijkt het mij iig bijzonder overbodig.
Nee joh. Ik stoor me meer aan krasjes op dress watches dan op tool watches. Bovendien is tantalum lekker zwaar. Een tantalum submariner met tantalum band wordt al snel oncomfortabel zwaar, denk ik. Wel cool trouwens hoor. Zo’n platina daytona geeft ook altijd een heerlijk gevoel van zelfvertrouwen en aanwezigheid gek genoeg.
Ik zie nu wel dat er diamond baguette uurmarkers gebruikt zijn, verklaard wat meer de 83k die ze ervoor vragen, al blijven de platinum en de gouden aantrekkelijker geprijsd en mooier.
Echt een prachtige release! De dunne kast, 38mm is een perfecte maat en de details op de band en wijzerplaat zijn mooi gedaan. Let op de verzonken ronde uurmarkeringen bv. Ik zou de sunburst er zelfs nog bij kunnen nemen
Welk papierwerk?
Maat van me is rijk geworden door met een pickup naar Afrika te rijden, europalletje in te laden en gewoon terug te karren.
“Personenwagens worden amper gecontroleerd.”
Ik ben niet zo thuis in de tudor adresjes maar de oude royals gaan op Montredo met iets meer dan 10% weg. Er zullen hier vast meer mensen zijn met betere adresjes. De royal lijkt me niet de hardloper te zijn zoals de BB.
Witgoud met diamanten en een wijzerplaat van een mozaïek van parelmoer aangevuld met champleve emaille voor het contrast echte kunst. 80 stuks van gemaakt