Zullen we dan maar ![]()
https://www.q-watches.com/product/omega-speedmaster-grey-side-of-the-moon-meteorite
Zullen we dan maar ![]()
https://www.q-watches.com/product/omega-speedmaster-grey-side-of-the-moon-meteorite
Het is een AI-plaatje. Zie het niet-kloppende horloge met o.a. de vreemde combinatie van pushers en maanfase, de warteksten op de diverse documenten, en het nonsensikale hang- en sluitwerk van het doosje.
Phuk.
Gebruikt AI ook al te kleine gangwerken?
Getraind op de verkeerde modellen?
Ik had beter moeten weten dan te denken dat Patek dit soort zonden begaat ![]()
Tbh, in mijn ervaring stoort dat in praktijk vaak veel minder.
Misschien moeten we rage baiten met AI verbieden op het fo… oh.

Ja.
Hamilton call of duty. De 4 in de vorm van machine geweren zo lijkt het. Zeer vet
@pasd iets om te overwegen ipv de Ranger? 80 PR eta uurwerk handgewonden.
Zag m voorbij komen … mooie uitvoering ![]()
![]()
Zeker tof ![]()
Vindt ik dan weer minder ![]()
Dat zie ik er zelf niet in maar wel een cool ding.
Volgens mij gewoon de 4 van MW4, had ook 5 of 6 kunnen zijn ![]()
Gaaf! Maar hoe zit het met die band?
Yep onnodig lange lugs ![]()
Ik zie het niet?
Vrij grote stad in t midden van onze oosterburen. ![]()
Ad waar ik t eerste mijn interesse heb kenbaar gemaakt heb ik intussen een update gevraagd en gekregen. Leveringen vinden plaats maar gaat wel op volgorde. Wanneer ik aan de beurt ben is nog niks over te zeggen. Dat heet zonder koop verplichting natuurlijk.
Nu zou ik ook kunnen zeggen fock it ik ga mss in NL eens kijken als t te lang duurt maar goed heb geen zin in toekomstig gedoe als ik een ad bij onze oosterburen wellicht nog nodig heb. Nu zou dat wellicht mensen een worst wezen op hf.
Maar toch. Die paar honderd euro prijs verschil kun je tegen elkaar wegstrepen als je een weekend naar Duitsland gaat. Echter wil ik uiteraard wel over de prijs praten. Geen korting = bekijk t.
Ot
Lake suwa 37 mm
Nu je het zegt! ![]()
Mijn fantasie denk ik ![]()
Meest bad ass khaki. ![]()
Wat een combo, black pvd case en plaat met legergroene index en een toefje geel. Pffff zeer gaaf
Chique! ![]()