Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Die is inderdaad wel tof! Heel analoog voor een G shock. Wat is het referentienummer?

Dark Sides en Grey Sides blijven me wel boeien… geef me vandaag deze maar van Q-watches :blush:

Het is dat ze groot en dik zijn en deze meteorite aan de drukke kant… maar vooral omdat ik het budget er nu niet wil aan geven :innocent:

14 likes

Seiko Dolce SACM150

13 likes

Wauwie, wat n ding😘

1 like

Als ik de funds op orde had, had ik hem graag gepast! Dat word nog heel even doorbikkelen ben ik bang. :relieved:
Wel heel veel waar voor je geld zo’n IWC

1 like

Sloeber :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

21 likes

Deze is best goed gelukt…

Is altijd een hit bij mij, indicesloze cartiers.

1 like

5 likes

Tof! Welk model is dit en hoeveel mag die kosten?

Die is 46 euro goedkoper dan deze van €548:

9 likes

Monchard Paneuropa reverse panda op strap 500 euri of bracelet 578 euri.

Heel tof, al kan ik zelf nooit echt accepteren om horloges met gouden coatings te dragen.

Beetje alsof ze bij het merk hun favoriete dingen van vintage en modern Heuer pakken en ze samen hebben gevoegd.

Misschien eens goed over nadenken om die stalen te halen in de komende maanden totdat ik daadwerkelijk heb gespaard voor een CS3110

2 likes

Ik mocht vroeger ook vaak naar een goede remix van Ben Liebrand luisteren.

Zo zie ik dit ook een beetje. Veel vintage Heuer elementen bij elkaar gemixt. Beetje dial van Carrera, case design wat meer Autavia achtig.
Ze maken er op de site geen geheim van.

Ik heb het spaarvarken omgedraaid en er zat geen vintage Heuer in. Maar zo krijg je wel een mooie smaakmaker erbij.

15 likes

De Spirit Pilot 39 in blauw. Hopelijk komt er ook nog een 37mm

11 likes

Welke is dit?

1 like

29 likes

@pjotr kan deze de hele dag op zijn pols aanschouwen.

2 likes