Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

12 likes

Waarom ook niet! Ik heb niet doorgepakt met de LE’s vorig jaar en soms heb ik er wat spijt van. Deze witte reguliere collection versie voor 2026 mag dat goedmaken vandaag :sunglasses:

17 likes

Zou 34 mm. met deze kastvorm nog kunnen? Even een dagje proberen:

Ja, graag!

9 likes

Zooo. Die vorm :ok_hand:

1 like

Heb ze bij Gassan bekeken voor vertrek en het zijn echt mooie horloge’s die je niet vaak ziet. Vond ze mooi en op de een of andere manier ook wat ingetogen.
Die geborstelde bezel is erg gaaf en de teak dial is aqua terra mooi.

1 like

De Aquaracer 200 hebben we het over, toch? Dan, helemaal mee eens! :+1:

1 like

Zou wel even gaan passen als je die mogelijkheid hebt. Vermoed dat de witte wijzerplaat het horloge een behoorlijke wrist presence gaat geven. Buiten dat, goede keuze. Erg mooie toevoeging aan de vaste collectie.

1 like

Juist. De Aquaracer professional 200 automatic, 40mm. Ik zoek nog goede adressen die schappelijk prijzen dus als je wat weet…

1 like

Chrono24 uit DE?

Is €2180 een goeie prijs?

1 like

Spiksplinternieuw, met garantie.

TAG Heuer Aquaracer (WBP2110.BA0627)
Heb zelf goede ervaring met kopen via Wristler.

7 likes

16 likes

16 likes

Klopt wel… 40mm Nomos kan wel groot vallen, hoewel 40 op 48 nu ook niet bijzonder uitdagend klinkt. Het is niet dringend, dat is het voordeel van vaste collectie. Als ik eens in de buurt van een Nomos AD ben ga ik eens kijken! :+1:

1 like

SINN_544_wrist_11_quer_lowres

9 likes

Dat lijkt me wel. Waar?

Ik had hier een voorganger van:

En nog een eerdere:

Leuk dat ze design elementen laten terugkomen

5 likes

20 likes

Hier zie je waarom de w&w OP toch echt two tone ook op de bracelet mist. Groene accenten zijn wel ACE.

1 like

Ja dat hoort er gewoon bij! Prijs van deze goudstalen (heb de versie met witten wijzerplaat gehad) is tegenwoordig 15.550. Een aantal jaren gelden kostte deze 11.750. Flink prijsverschil. Zal wel doot de goudkoers komen. Maar 4k?:face_with_monocle: vind dit overigens de allermooiste uitvoering. :heart_eyes:

3 likes