Niet alleen jij, als het een troost mag zijn.
![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel lastig groen.
Dat weet ik wel zeker
Maar daardoor wel heel leuk… voor de zomer. ![]()
Niet mijn foto, ook niet mijn pols
Ik vind deze kleur groen niet mooi. Vind hem best heftig. Roze of lichtblauwe is veel leuker ![]()
Op staal niet. Ik denk wel dat het op een mooie leren band een volledig ander horloge wordt plots.
Poah ![]()
![]()
, zo mag hij van mij continu zijn!
Heel vet kleurtje
De PAM01731 met zijn choco bruine dial… en dan ook op deze bijgeleverde choco rubberen band ![]()
Bewegende beelden…
Poh wat een kanon!
Klopt.
Dat heeft te maken met A: nog nooit een Omega AT, GO Senator of die nieuwe JLC om de pols gehad icm sinds mijn laatste aankoop ca jaar geleden niet meer bij een juwelier binnen geweest die een of meerdere van die merken verkoopt en B. Wat een bak met geld voor een stalen horloge die JLC.
. Op papier prachtig zekers. Vind t eigenlijk totaal idioot om meer dan €10 k voor staal te betalen. Of ben ik dan heel raar aan t denken?
Maar goed dan kunnen we ook de discussie gaan voeren waarom je bij een respectabel merk als Sinn je een 556 met selitta sw200 kunt kopen voor ca €1500. Waarom moet dan bijvoorbeeld de Tag ruim t dubbele kosten puur gekeken naar t kloppend hart…
C. Als we dan toch €14000 helemaal zouden moeten verbranden. Alles van mijn lijstje daar zou ik er twee van kunnen kopen ipv de JLC. Go senator icm de roze tag kan. Of de AT met de Tag. Zelfs de PAM met de AT kan en dan zou ik geld overhouden. Niet dat t geld op moet.
Ach ja eerst hopelijk in juni eens gaan passen mits op voorraad waar ik dan ben.
Einde rant.
Ot. Benzinger X Habring2. Dat hondje ![]()
ik zeg doen
Straf kleurtje:
Heel tof, naar mijn smaak. Maar kopen? Even getwijfeld, maar uiteindelijk toch een andere GS gekocht.
Ja het is best… heftig. Maar goed, de meeste hier hebben meer dan 1 horloge dus moet iets geks wel kunnen. ![]()
Maar je was in Japan of niet? Want volgens mij was dit een Japan-Limited.