Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Idem, ik vind DD en DJ ook mooier op leer.

1 like

Jazeker! Die gaat nergens heen, echt een prachtstuk :blush:

Dat snap ik! Als er nog iets van GS naast mag komen, is het ook een Spring Drive. Ik ben alleen de juiste versie nog niet tegengekomen. Maar wie weet doen ze nog eens iets met die slgw003 kast en een spring drive handwinder, dan zou ik wel eens te verleiden kunnen zijn :wink:

12 likes

P42.072-A02-side-close-up-2

17 likes

Die zit in het vaarwater van de quartz Snowflake. Ik wacht op de juiste SBGY release. Of een 035 die gunstig verkocht wordt, ooit.

Prachtig! Ook de blauwe variant is fantastisch:

22 likes

Deze graag! Edjuuuuh :facepunch:t2:

21 likes

Een GS snowflake :snowflake:
Als ik die ooit heb ben ik dikke blij.

3 likes

15 likes

11 likes

14 likes

Oe, lekker

1 like

Deze had ik willen hebben en dragen, en als ik er eentje zie koop ik hem (staat er een op chrono24 :sweat_smile:)

7 likes

9 likes

Ik kreeg een melding. Denk dat iedereen wel weet wat ik van dit horloge vind, toch? Of moet ik het nog even uitleggen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Graag! Iets met een goeie Heuer is nog geen speedy, zo uit mijn hoofd, maar helemaal scherp heb ik het niet meer :stuck_out_tongue_winking_eye: :popcorn:

1 like

Heerlijk, deze Rexhep Rexhepi Flyback maar met een prijs ver buiten mijn bereik en een extreem beperkte beschikbaarheid. Deze horloges vinden een directe weg naar bij het merk bekende verzamelaars.

Wat weerhoudt je?

1 like

Vroeg ik dat? :upside_down_face:

32 likes

Oeh, lekker deze. :ok_hand:

1 like

Zoiets. Maar dan net effe anders. :stuck_out_tongue_closed_eyes: :beers:

1 like