Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Leuk gedaan dat idd :+1:

9 likes

GCCR995

13 likes

Ah de Great Creedence Clearwater Revival nr 995. :ok_hand:

1 like

Deze kwam ik tegen in het vintage gedeelte, mooi mooi. @mantaray

16 likes

Thanks was m in Rome gaan halen ondertussen jammer genoeg al een tijdje verkocht.

1 like

Sund. Dit is wel een parel…!!

:slightly_smiling_face:

Ik vind die dus echt heel tof. Al een paar keer overwogen om die te kopen. Ik ben alleen een beetje bang dat je daar nooit meer vanaf komt als je op zoek gaat naar iets anders, want het lijkt niet echt een hardloper.

2 likes

Tja, Ik snap wat je bedoelt maar dat is toch vaak het geval met alles buiten de standaard OP, Sub, Speedy, Santos etc etc. Of je hier dan 12/13K in wilt zitten is dan een valide vraag. Ik vind het iig een stuk leuker en een mooie balans tussen geelgoud bling en draagbaarheid.

2 likes

Ja, eens. Wel vind ik dit een stuk aparter dan your average Sub, Speedy of Santos.
Ik ben al een tijdje op jacht naar een Tank Mosaic, maar deze Dumont zet me wel weer aan het denken. :thinking:

1 like

Dumont > Tank mosaic

3 likes

Ah, dat is de upgrade van de groene die je had? Die Mosaic is ook gaaf, dat hoogte- en kleurverschil gaat niet snel vervelen, zou ik denken. Uiteindelijk lijkt de Dumont me iets veelzijdiger maar dat is wellicht geen overweging wanneer je zo’n statement piece aanschaft.

2 likes

6 likes

Vanaf morgen te bestellen, nieuwe LE van Echo Neutra. Ik vind hem tof

11 likes

12 likes

Voor in het zonnetje :sunny:

13 likes

Ga ik voor deze in het zonnetje :sunglasses:

13 likes

Deze nog eens. Was een heerlijk modelletje

8 likes

Low budget vandaag, jammer van het mineraal glas ipv plexi of saffier. LIP Himalaya 35mm.

6 likes