Leuk gedaan dat idd ![]()
Ah de Great Creedence Clearwater Revival nr 995. ![]()
Thanks was m in Rome gaan halen ondertussen jammer genoeg al een tijdje verkocht.
Sund. Dit is wel een parel…!!
![]()
Ik vind die dus echt heel tof. Al een paar keer overwogen om die te kopen. Ik ben alleen een beetje bang dat je daar nooit meer vanaf komt als je op zoek gaat naar iets anders, want het lijkt niet echt een hardloper.
Tja, Ik snap wat je bedoelt maar dat is toch vaak het geval met alles buiten de standaard OP, Sub, Speedy, Santos etc etc. Of je hier dan 12/13K in wilt zitten is dan een valide vraag. Ik vind het iig een stuk leuker en een mooie balans tussen geelgoud bling en draagbaarheid.
Ja, eens. Wel vind ik dit een stuk aparter dan your average Sub, Speedy of Santos.
Ik ben al een tijdje op jacht naar een Tank Mosaic, maar deze Dumont zet me wel weer aan het denken. ![]()
Dumont > Tank mosaic
Ah, dat is de upgrade van de groene die je had? Die Mosaic is ook gaaf, dat hoogte- en kleurverschil gaat niet snel vervelen, zou ik denken. Uiteindelijk lijkt de Dumont me iets veelzijdiger maar dat is wellicht geen overweging wanneer je zo’n statement piece aanschaft.