Wat heb ik besteld voor mijn vriendin?

Ik wilde jullie toch niet onthouden van dit horloge wat mijn vriendin ooit heeft aangekaart als mooi. Ik heb onderstaande inmiddels besteld voor haar en ben er benieuwd naar. Het is totaal niet mijn ding, maar zoals het horloge al aangeeft gaat mijn vriendin liever voor uiterlijk dan kwaliteit. Het is een modemerk dus zelf verwacht ik er niet veel van…
Zijn er misschien nog meer mannen hier die hun vriendin/vrouw ooit zo’n horloge hebben gegeven?

Specs en foto komen van het internet.

Aqua Libre
Behuizing: Turquoise PC plastic
Band: Turquoise PU rubber
Ring kleur: Turquoise met zilveren details
Wijzerplaat: Turquoise met zilveren details
Uurwerk: Citizen Miyota 2115
Formaat: 38mm

Groeten,

Dimitri

leuk toch, je ziet steeds meer kleurtjes bij zowel mannen als vrouwen

oversized is bij vrouwen nu ook erg in trouwens

ik vind het niet gek zo op het plaatje, leuk cadeau trouwens

mvg
Lex

Kleur vind ik ook niet verkeerd. Hou er zelf ook wel van maar dan niet zo overdreven. Voor vrouwen is dit natuurlijk een goede manier om te combineren met de kleding…

Ik zie tijdens mijn colleges best veel meiden met dat soort flashy ‘duiker’ horloges.

Vooral het merk ICE.

Ook een prima excuus om er nog een paar te kopen.
En wie zijn wij dan om te weigeren… :smiley:

Ow dat vinden vrouwen prachtig ja, nu zal er ook wel een handtas in die kleur bij moeten komen :+

Haha, die heeft ze dus al net zoals schoenen in die kleur. :wink:

Ja, ze heeft net (sinds jaren) een nieuw horloge en dat is zo’n ICE watch. Zijn erg in op dit moment.

dimi0808 Schreef:

Ik wilde jullie toch niet onthouden van dit
horloge wat mijn vriendin ooit heeft aangekaart
als mooi.

Heeft ze geen grapje gemaakt ?

Haar kennende helaas niet…

En hoe is de kwaliteit? Gaat tie langer mee dan een half jaar? :wink:

Zo te zien niet. :smiley: :wink:

Maar, een geld nog voor zo’n ding…:o

Snap het wel hoor. “Die van mij” zag ooit zo’n Icewatch in een advertentie.

Vond ze hem ook leuk. Maar eens wezen kijken , maar wat een onooglijke gevallen zeg.
Snap ook werkelijk niet hoe dat dan weer zo’n ( betrekkelijk ) succes kan worden.:sunglasses:

Moet jij eens proberen zo’n plastic geval te “lanceren”…:)o

Triwa is een merk wat vele modebewuste dames kennen en gek op zijn haha

Tja, ik vind ze overpriced. Maar denk dat wij anders tegen een horloge aankijken dan de gemiddelde consument. Maar denk wel dat het heel blijft.
Maar goed, ze is er happy mee. Ze heeft ook een Casio Duro 200m, met schroefkroon en schroefdeksel en al, die draagt ze ook vaak. :slight_smile:

dimi0808 Schreef:

En hoe is de kwaliteit? Gaat tie langer mee dan
een half jaar? :wink:

Overpriced… Ja, dat vinden de meeste vrouwen ook van onze hobby.
Ik verwacht hem morgen of overmorgen. Mocht ze hem niks vinden dan zal deze waarschijnlijk zo weer te koop staan en mogen jullie proberen om je vrouw of vriendin er blij mee te maken… :wink:

Mwah…

Dan heb ik mazzel, ik heb mijn vriendin een Citizen dameshorloge uit de jaren '70 gegeven, heel mooi stainless steel kast met het originele bandje :slight_smile:

En ik heb haar net een Polar FT 7 gekocht met zo’n hartslagband omdat ze aan het hardlopen is. (oeh, knopjes!)

Gezien mijn huidige Deep Blue fascinatie zou het best zoiets kunnen zijn:

Toen het merk net in Nl kwam en een vriendje van mij een kantoorpand deelde met de importeurs heb ik er ook eentje gekocht. (zomer 2009)

In het begin veel gedragen. Lekker licht, en het bandje draagt best fijn.

Voor de zomer was het een geinig klokje. Kwaliteit? Hij doet het nog steeds, maar het voelt allemaal niet heel solide aan.

Sinds mijn collectie wat uitgebreid is krijgt ie ook geen draagtijd meer bij mij.