Wat heb ik NA in mijn brievenbus hangen

Verpakken is een kunst, maar soms wordt deze tot iets nog groters verheven.

Toen de postbode dit kwam brengen was ik echt even abuis.
Wat heb ik nu dan besteld?

Omega for scale (bij gebrek aan bananen).

Open snijden schept meer verwarring dan opheldering.

Enveloppen, verpakkingsplastic, verpakkingskarton, geen keyboard of muis, wel de handleiding.

En in een zakje van het keyboard, een opgefrommeld stukje fris-geurend (gelukkig) keukenpapier.

Ohja, dit projectje had ik aangeschaft. Ik herkende hem niet verkleed als keyboard.

Lekker knutsel projectje. Wat een knoepert is dit zeg.

Fijn dat het pakketje er is

Maar toch voelt het alsof ik gebruikt ben om iemands overige troep die op de keukentafel verstrooid lag naartoe te zenden. Maar heb er wel hard om moeten lachen.

79 likes

Tissot dat je beter goed kunt verpakken dan zomaar opsturen :wink:
Je weet het nooit met die rakkers van de bezorgdiensten, ik kreeg vorige week nog een zending die total-loss was…

11 likes

Absoluut waar, alleen de schokabsorberende werking van enveloppen valt te bezien, zo goed was het helemaal niet ingepakt, wel goed geurend.

Ik denk dat de impressie dat het om een keyboard ging meer voorzichtigheid kan hebben gegeven, het had echter ook onreine gedachten over toekomstig gewenst eigendom in de hand kunnen werken.
Maar dat is niet gebeurt, chapeau voor de bostbezorger.

2 likes

Ach je moet maar zo denken, tissot uitgepakt.
Onniedan?

1 like

Het was leuk uitpakken zelfs, heb mij rot gelachen.

2 likes

Het is soms bijzonder hoe je iets aangeleverd krijgt en als je dan echt meerdere dingen incoming hebt is het nog wel eens spannend. Ik heb soms pakjes en dan denk ik wat heb ik dan besteld? Dat zijn meestal de pakjes die lang duren, dan vergeet je gewoon wat er onderweg is, haha.

Maar dozen in meerdere lagen duct-tape heb ik ook gehad, wat een kunstwerkjes maken sommigen ervan.

1 like

Dat is een flinke joekel, kun je je jas wel aandoen met die knoepert om?

2 likes

Mooi horloge, proficiat

1 like

Met zo’n schaal om je pols heb je geen horloge nodig. Het is altijd etenstijd! :joy:

1 like

:joy::joy:.

Dank voor het delen van deze troep. Gelukkig zat er wel een fraai horloge in!

1 like

Die was wel heel degelijk ingepakt! En gratis enveloppes!

Prachtig uurwerk trouwens, veel plezier ermee!

1 like

Haha, smakelijk verhaal :laughing:
Maarre, opknapper? Dat ding ziet er top uit man :+1:
Ok, kraakje in het glaasje, maar verder mooi ding. Of loopt hij niet?

1 like

Haha, mooi ding! Geniet ervan

1 like

alles de vuilbak in buiten de Tissot natuurlijk :grinning:

1 like

T-12 staat wellicht voor à Table 12, geeft aan met hoeveel mensen je aan deze pols-eettafel kunt dineren
. :rofl:

Ja, die gebruik ik nog zo vaak. :sweat_smile:

Hij wankelt, de timegrqpher toont een loopje aan gelijk mijn avatar na een harde werkweek.

3 likes

Gefeliciteerd met je NA :+1:t2:
Tissot voor woorden hoe ze die ingepakt hebben :sweat_smile:

1 like

Toffe aanwinst.

1 like

Weer eens wat anders dan pizza- of kattebrokdozen waar ook melding van is gedaan :smile_cat::pizza:

2 likes

Gadver

1 like

Haha geweldig.

1 like