Wat heb ik nou weer gewonnen.. Vagary?

Vorige week was ik bij een vriend thuis die erg gek is van Citizen horloges. Hij had een folder meegenomen van een dealer waar horloges in stonden van het merk “Vagary”. Dit is een onderdeel van Citizen. De horloges waren betaalbaar en erg apart. Mijn ook viel op een chrono-racer en 's avonds thuisgekomen moest ik even de Baai afstruinen. Er waren er minder in de aanbieding dan ik had verwacht. Ik vond het model wat me aansprak en besloot te bieden. Gisteravond bemerkte ik dat ik de enige bieder was en ik de eigenaar ben geworden. Wanneer hij binnen is zal ik even eigen fotos maken. Dit zijn wat pics van internet:

Gekocht dus…
Dacht even dat je echte mazzel gehad en ècht wat had gewonnen, prijsvraag, wedstrijd of zo.
Maar ach, dit heeft je de kop niet gekost en je moet wel een beetje blijven besteden, anders heb je straks behalve een plasmabuis ook nog een paard ergens staan.
Leuk!!! Weer wachten op de pakjesman.

“You are the winning bidder”. Tja ik realiseer me nu pas dat ik hem heb gekocht. Ik altijd maar denken dat ik al mijn horloges op Ebay had gewonnen. :smiley:

Maar inderdaad kan ik me er geen buil aan vallen en die pakjesverslaving blijft…

Leuke klok, misschien koop ik hem volgende maand wel van je. :smiley:

Orginele klok, lekker retro! En die band, met de off-centre streep, staat hem gaaf.
Als hij nou mechanisch was…had ik er zo ook één besteld.

Veel draagplezier!

Groeten,

MArtin

diabloNL Schreef:

Leuke klok, misschien koop ik hem volgende maand
wel van je. :smiley:

Ja wie weet. Kan ik weer wat anders bestellen. :smiley:

Ziet er leuk uit.

Ben benieuwd naar de echte foto’s.

Veel plezier ermee.

Gr,

Ron.

Mijn beste,

Helemaal mee eens Martin!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Dikke pret, Dreski! Ik ben benieuwd naar je bevindingen als je het horloge in huis hebt! :slight_smile:

MartinB Schreef:

Orginele klok, lekker retro! En die band, met de
off-centre streep, staat hem gaaf.
Als hij nou mechanisch was…had ik er zo ook één
besteld.

Veel draagplezier!

Groeten,

MArtin

Ik was voor precies dezelfde features gevallen. Het feit dat hij niet mechanisch is maakte me echter niet uit. Ik ben erg benieuwd.

Ik vind 'm leuk ziet er inderdaad erg racy uit.