Op Ebay heb ik een paar horloges gewonnen. Geen idee wat het eigenlijk is, maar mijn aandacht werd wel door 1 horloge in dit partijtje getrokken. Zien jullie ook welke ik bedoel? En weten jullie eigenlijk wat het is? De uiteindelijke prijs was best hoog voor deze oude ‘rommel’ dus ik denk dat er toch wat van waarde bij zit.
de foto is niet scherp genoeg om de merken te kunnen lezen, maar gezien sommige kastvormen en wijzerplaten lijkt me er best wat leuks bij te zitte. Maar wat is best hoog als biedingen, ik hoop niet te hoog als je niet weet wat het is…
succes en tot gauw als ze binnen zijn, ben benieuwd.
In ieder geval:
He, hallo!?! Ga je nou in mijn vijver zitten vissen??? :X
Goed gezien, en nu maar hopen dat de staat goed is. Die blauwe midden onder ziet er ook wel spannend uit, dat zou een leuk bijproduct kunnen zijn… Wat was de omschrijving?
De omschrijving was ‘Horloges voor de knutselaar’ maar dan in het Duits, dat is jouw wel bekend Verder stond er niets over wat voor horloges het waren.
Helaas, ik wilde je net schrijven dat ik die kapotte Sicura wel voor een zacht prijsje van je over wil nemen…
Maar zonder gekheid, dat is wel een leuke collectie die je hebt gescoord. De eerste die mijn aandacht trok was het Cartier-achtige horloge in het midden. Ik heb een t’hekel aan Cartier, maar dat komt door wat persoonlijke associaties en ervaringen (met mensen die zo’n ding dragen - lekker generaliseren!). Maar als het een echte is, lijkt het me een goede vangst, samen met de Bullhead. Richard heeft nog wel werk tot ver in 2012 als ik het zo zie!