Wat heb ik nu gekocht

Dit: (foto van de verkoper)

Een behoorlijk vermeubelde Tuna… maar wel tegen een zacht prijsje. Dus genoeg mogelijkheden om er iets mee te doen. Plannen genoeg, nu nog bij de deskundigen in de week leggen om er achter te komen wat te realiseren is!

Menno

Wat zit daar nou voor rand in, of is dat vloeistof/olie?

Jou kennende komt het weer helemaal goed!

Leuk visje :slight_smile: Het ziet er wat apart door de lichtbreking van het dikke glas.

Volgens de kenners is het de breking van het licht.
Hier is een andere foto:

Ik heb al wel weer een paar plannen om er iets van te maken. Uiteraard met de onvolprezen hulp van Rob die ook nu weer onmisbaar gaat zijn! (Waarvoor vooraf al mijn dank!)

Een paar plannen, maar nog niets definitief:

  • 6309 automatisch uurwerk er in
  • SKX171 wijzerplaat met blauw Samurai wijzers
  • PVD ‘shroud’ (is ‘mantel’ een goede vertaling in het Nederlands?).
  • PVD bezel inleg van Yobokies.

Of:

  • automatisch uurwerk er in,
  • Tuna wijzerplaat ZONDER ‘quartz’ aanduiding (staat heel dom: automatische sec.wijzer bewegend over het woord ‘quartz’…)
  • Tuna wijzers, maar wel van een nieuwe versie
  • Mantelkleur: ter overweging
  • PVD bezel inleg

Of:

  • automaat of quartz uurwerk met 7c46-7009 plaat en wijzers; die met de gouden accenten. Staat heel erg gaaf in een stalen kast!
  • geborstelde mantel
  • verder als hierboven

foto van de stalen klok met gouden accenten:

Of:

  • alles weer origineel, maar de 7549-7010 wijzers en plaat zijn heeeel moeilijk te vinden.

Mijn vrouw vindt dat ik alles weer origineel moet maken, en als tussenstap een mod moet (laten) maken om 'm te kunnen dragen ondertussen speurend naar de originele spullen. Maar goed, waarschijnlijk vindt ze dat ik dan gewoon van de straat ben!

Kortom actie genoeg.

Menno

Leuke aanwinst, Menno!

Je vrouw heeft natuurlijk (altijd) gelijk;)

Tot die tijd i.i.g. die AFSCHUWELIJKE (monster?) wijzers vervangen.

Veel mod- en draagplezier!