Wat heb ik nu voor een merk, is 't goed ?

Graag uw aller mening, ik weet niet of dit een merk van standing is…

1 like

China China China Town

1 like

Bij dit soort namen gaat het in 99% van de gevallen om plakmerken op goedkope meuk.

1 like

Jammer van die 45 mm, maar ik vind deze wel gaaf hoor, helemaal voor die prijs !

enne, FYI al die zogenaamd ‘Zwitserse’ horloges, China, China, China ! Niet dat dit erg is, maar neem jezelf niet in de maling…

cvz0060rwh

Carl Von Shitter of Carl Von Scheiss :poop: :joy:

5 likes

Carl von Sternglass

7 likes

Is je Chinese gouden drakenhorloge al binnen? Of was dat iemand anders?

1 like

Toevallig gisteren over dit merk iets gelezen. Deftige naam, hoge komaf suggererend, maar op het Uhrforum vegen ze er de vloer mee aan.

2 likes

Dat was ik. Wel betaald niks meer vernomen…
Niet de juiste tijd denk ik dan , helemaal Zen en Confusius…

vieze oplichters !!! :rage::rage::rage:

3 likes

Had je iets anders verwacht ? :joy:

2 likes

O balen…

Past in het rijtje Sternglas: Meuk.

2 likes

Toch bijzonder hoe er ineens een collectie van 50 ofzo horloges is. Hoe maken ze die 50 types? Zijn er Chinese catalogi waar je maar gewoon 50 typen aanvinkt en dan 1000 van elk bestelt en dan een marketingcampagne start, en dan een merk hebt?

2 likes

Kijk maar eens op Alibaba.

1 like

Alles wat niet minimaal een modaal maandsalaris kost en wat is uitgerust met antieke technologie is afkeurenswaardig op horlogefora.

4 likes

…en we willen graag denken dat het ding Zwitsers is…

1 like

Dat misschien niet, maar een fictieve Duitse horlogemaker verzinnen, er een merk en verhaal omheen bedenken, en dat nepmerk vervolgens op goedkope Chinese horloges plakken is dat misschien wel.

3 likes

Vind het weinig verschil met een verdwenen merknaam herintroduceren eigenlijk.

1 like

Is het een horloge en geeft het de tijd aan? Dan is het al snel prima toch?
Wil je indruk maken op dit forum? Dan wordt het een iets lastiger verhaal vrees ik (wat niet per definitie inhoudt dat het horloge slecht is)…

1 like