Wat een speciaal, zeldzaam horloge deze Edox
Weer een supercoole vintage!
Geniet ervan!
Groeten,
Noel.
bijzonder mooi. goede vondst.
Als geheel vind ik het absoluut geen mooi horloge, maar de details zijn prachtig!
Veel plezier met de aanwinst.
Errug fraai machien!! Veel plezier ermee!!!
Een topvondst en afgaande van de advertentie heb je volgens mij een hele goede deal te pakken…
Heel bijzonder, maar voor mij wel echt veel te groot.
En dit is nou een prachtige klok!!
Gaaf, ook leuk dat je al zoveel over het horloge wist, gaat het direct meer ‘leven’.
Erg bijzonder! Weet niet helemaal of ik hem nou prachtig of verschrikkelijk vind
Apart !!!
vind hem leuk, kleurrijk, bijzonder. Gefeliciteerd met deze aanwinst!
Je kreeg er aardig van langs he op TZ-UK
Gaaf horloge! Ik heb 'm toen ook voorbij zien komen op Marktplaats en twijfelde over de aankoop vanwege de gasket leak. Maar vanaf het moment dat ik de Edox Geoscope voor het eerst zag ben ik erg geinteresseerd geraakt in dit horloge. Het model, de functies en de gebruikte kleuren zijn gewoon erg gaaf. Sinds kort ben ik eigenaar geworden van een 42 mm exemplaar. Heb 'm op een nieuwe vintage look lederen band gezet en ik ben er erg tevreden over. Ik kwam er alleen achter dat de witte seconde ring ontbreekt. En ik zou ooit nog wel de originele stalen band erbij willen hebben.
Zal me kort introduceren: Ik ben 35 jaar oud en woonachtig in Utrecht. Sinds een paar jaar ben ik geinteresseerd in horloges. Ik ben klein begonnen met een aantal simpele modellen. En sinds 2 jaar richt ik me eigenlijk alleen nog maar op vintage modellen. Heb ondertussen drie mooie Omega’s (de Speedmaster Mark II racing, de Anakin Skywalker en Geneve Dynamic), de Edox Geoscope 42 mm, en sinds gister ben ik ook eigenaar geworden van een mooie Seiko Bullhead 5 sports editie.
Ik kijk ernaar uit om op dit forum in contact te komen met andere vintage verzamelaars!