Wat heb ik nu weer gekocht?

Ik heb zojuist een lot op ebay gekocht aan de hand van deze foto, ik denk dat daar een redelijk sensationeel horloge tussen zit!!! Wie het ook ziet mag het pb’en (niet hier verklappen aub!), ik ben benieuwd hoeveel mensen dit horloge ook (denken te, 100% zeker weet ik het ook niet) herkennen.

De omschrijving van de verkoper was overigens iets als “lot uit woningruiming, voor de verzamelaar of knutselaar”. Geen merken, omschrijvingen of niets. Ongelofelijk… De prijs is trouwens relatief hoog opgelopen (66 euro), dus ik denk dat er meer mensen iets hebben gezien. Hoewel, als het is wat ik denk dat het is, is het ruim het 10 voudige waard. :smiley:

PB verstuurd. :slight_smile:

Volgens mij zie ik hem ook :slight_smile:

:wink: Ik ben jaloers

Beide het juiste horloge en het juiste soort horloge. Maar het merk en het type…? En het bouwjaar? Want volgens mij is dit horloge maar 1 jaar gemaakt voor een “speciale gelegenheid”. Dat is al weer ruim 35 jaar geleden trouwens :smiley:

Volgens mij heb ik je net het correcte type gePB’d :slight_smile:

:~:}>x

't Is een eBay-foto, dus ik neem aan dat je geen groter bestand hebt?

Nee, dit is de foto van de veiling, meer heb/had ik ook niet. Aan de hand van deze foto heb ik het gekocht.

pb

Je bent in de buurt.

Henrik heeft me een beetje geholpen, dus ik denk te weten wat hij denkt dat het is. Dat zou heel leuk zijn, als het waar is.

Misschien zie ik het.
PB

Vast niet voor die Swatch…

Goed gezien! Hoop ik :smiley:

Klopt :slight_smile:

Mijn beste,

Weten wat je niet weet is waardevolle kennis.
Of toch niet??

Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van.

dus ik zoek rustig verder………………………………………………:+:+:+

Maar voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik zou het niet weten :S

Ben wel erg nieuwsgierig, Henrik :smiley:

Er zit een horloge tussen met wat specifieke kenmerken die ik mee te herkennen. dus pb

Hij is al een aantal keren gespot en twee mensen hebben zelfs al het merk en de naam gevonden :~

PB

Menno