Wat heb je nog voor 2 euro?

Op een vlooienmarkt afgelopen maandag kon ik voor 2 euro deze (begin) jaren '70 Timex niet laten liggen. Het klokje heeft wel wat geleden in al die jaren, maar loopt nog verrassend goed op tijd. Er zit een goedkoop, in elkaar gefelsd, penanker uurwerkje in a la Roskopf.
Dus service is eigenlijk niet te doen omdat het uurwerkje niet te demonteren is. Maar zolang het werkt is het goed denk ik maar.

Ziet er in het echt trouwens minder gehavend uit dan op de foto.

http://nl.picturepush.com/public/12582924

Ziet er nog best leuk uit :slight_smile:

Niet verkeerd toch , ik had zondag voor €1 een Citizen lcd …batterij erin en werkt nog prima, leuk die superkoopjes!

mooieklokjes Schreef:

Ziet er nog best leuk uit :slight_smile:

Na het nodige schoonmaakwerk gaat het inderdaad wel.
Man, man wat kwam daar een troep uit zeg. Ik wil eigenlijk niet weten weten wat het allemaal was…>X

Mijn beste,

Lang nadat de prijs vergeten is,
wordt kwaliteit nog herinnerd.
En dat voor € 2,- Leuk hoor!!

Maar voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ziet er leuk uit voor twee euro :slight_smile: Gloeit de lume nog een beetje?

Waar het nog aanwezig is, geeft het inderdaad nog licht. In de minuutwijzer en de secondenwijzer is het echter verdwenen.

Cool! Ik ben ook gek op dit soort koopjes. Heb er al meerdere op mijn naam. Vaak is een beetje TLC genoeg (tender love care). Beetje oliën, schuren, polishen, ultrasonen, nieuw bandje en het is vaak al weer goed!

Wat is het serienummer? Kun je bouwjaar en caliber uithalen.
Uitleg hier (inclusief link naar alle calibers):

Wat een leuke aankoop! (tu)

Nar aanleiding van de post van Jazzper heb ik uit kunnen puzzelen dat het horloge uit 1975 is en het een model 25 betreft.

Heb je nog een beetje kunnen afdingen?

Leuke klok, ben dol op jaren 70 horloges.