Wat heb jij de afgelopen week nou zoal gedragen?

Mooi! :+1:

1 like

En wat voor een! Ik wil er ook nog zo een in mijn collectie hebben! :slightly_smiling_face: Ik ben geen Seiko kenner, dus vergeef mij een misschien domme vraagā€¦ is het een SKX mod of een regulier model? :blush:

Ha Benā€¦ een topcollectie, maar dat was ons natuurlijk bekend. Mooi, echt mooi! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Super Roaldā€¦ dat is het grote genieten! Dank voor het delen! :+1::blush:

1 like

Dat is bij mij de Landmaster :+1:

1 like

Deze twee :slight_smile:

5 likes

Mooi Davidā€¦ en je weet absoluut van welke mijn hard sneller van gaat lopenā€¦ of is het tikken? :blush::wink::ok_hand:

1 like


Deze twee.

5 likes

Prachtig hĆ©, die Kontikiā€™s. Heeft een vaste plek in de verzameling, elke keer weer genieten :wink:

1 like

Zeker weten en met voor mij als mooiste die prachtige Omega! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Mijn toolwatch de afgelopen weekā€¦.

2 likes

Dank voor het delen! Die Longines is gewoon top! Zo een heb ik ook een tijd gehad en met veel plezier dagelijks bij allerlei werkzaamheden gedragen. Mijn neefje Robin @RTM94 heeft hem nu en geniet er ook weer dagelijks van! :+1::blush:

1 like

Bedankt voor de vriendelijke woorden :sunglasses::+1:t2:

1 like

Deze 3

2 likes

Saai? Maar niet voor mij. Als een kind zo blij met deze kanjer.
Hopelijk morgen op de jubilee band.

2 likes

5 likes

!

.DSC_0001_BURST20190214211016062|281x500
.
.

.
En vanavond,
.

4 likes

Ja.

Wat een prachtige collectie! Dank voor het delen! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Ik vind hem helemaal niet saai en juist een zeer mooi horloge! :ok_hand: Ik hoop voor je dat je hem inderdaad spoedig aan de Jubilee band kan gaan dragen. :slightly_smiling_face: