Wat heb jij de afgelopen week nou zoal gedragen?

Beetje rommeltje deze week. Omdat ze niet meer in mijn horlogebox kunnen, liggen ze op mijn werktafel en dan pak je ze makkelijk.

5 likes

Alle drie mooi, maar de Zeppelin vind ik het leukst!:+1:

1 like

Alle drie mooi, maar de Zeppelin vind ik het leukst!:+1:
[/quote]

Idd een fijn horloge met mooie alarmfunctie

1 like

Ja, gaaf ding! Ik heb zoiets van Seiko, maar deze vind ik echt mooier. Is Zeppelin gelieerd aan Junckers zover je weet?:slightly_smiling_face:

1 like

Junkers - jazeker
Daarvan heb ik ook deze:image

3 likes

7 likes

De line-up voor deze week.

Volgende week minder exemplaren, want dat is mijn mechanische week en van die soort horloges heb ik er niet zo veel.

2 likes

Zeer mooi! Vooral die Certina met maanfase vind ik een mooi horloge! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Ik draag zo ongeveer elke dag wat andersā€¦en post dat blijkbaar ook :face_with_raised_eyebrow:

vandaag Seiko BFK
image
gisterenochtend Vostok Amphibia
image
zaterdag en zondag Seiko skx007
image
vrijdag Oris 65
image
donderdag Fromanteel Generations Big Day
image

De BFK gaat eruitā€¦te weinig draagtijd.
De SKX draagt heerlijk ( en ik denk ook het meest ), de Vostok is gewoon grappig, de Oris de mooiste en de Fromanteel een cadeau van mijn vrouw.

2 x Seiko, 2 x Fromanteel, een Vostok tank en een Hamilton zijn de deur uit, dat scheelt een hoop.

3 likes

Helemaal mee eens. De Oris en de Fromanteel als topstukken en de rest er omheen voor de afwisseling. :slightly_smiling_face::ok_hand:

2 likes

Ja, ik ben geen verzamelaar ben ik achter gekomenā€¦wat ik niet draag, vind ik blijkbaar niet interessant.
Dus mag ook weg ( ben daar ook vrij makkelijk in ).
Alleen nog die stalen band voor de 65 erbij, en dan geloof ik het wel .

SKX op solid oyster blijft, totaal geen nut om die te veranderen voor iets wat er op lijkt.
Oris dus op leer Ć©n staal.
Vostok is leuk, handig en goedkoop. Wel nog een knap leer bandje scoren.
De Fromanteel blijft vanwege mijn vrouw, en ik draag eigenlijk weinig dit soort horloges. Met nog 2 andere kleuren aan bandjes kan ik daar alle kanten mee op.

Hooguit misschien een upgrade van de SKX, dus een Seiko hogerop de ladder qua comfort.

2 likes

De Vostok zou ik inderdaad ook houden. De mijne ken je, uit mijn foto aan het begin van dit topic. Dat is mijn beater watch en draag ik best vaak. Gewoon een gaaf klokje!

In jouw geval zou een iets duurdere Seiko inderdaad een mooie toevoeging aan jouw collectie kunnen zijn; een uit de SARB serie of als het budget het toelaat de SARX. Mooie sportieve horloges die ook bij formelere gelegenheden tegenwoordig prima kunnen. :slightly_smiling_face:

1 like

Toch zomaar vier verschillende.

3 likes

Twee dagen de ene, twee dagen de andere etc.

3 likes

Die 24 uurs is een gaaf klokje!:+1:

Skx eruit voor een Seiko met meer comfort? Wat voor comfort bedoel je dan?

iets platter. Dit is een beetje een dik bolletje.

1 like

In willekeurige volgorde! Draag laatste tijd deze horloges! Niet alleen de afgelopen week maar weken. Overige horloges krijgen minder tot geen draagtijd meer!

3 likes

Momenteel alleen dezešŸ¤©

2 likes

Mooie collectie! Die Raymond Weil heeft iets bijzonders vind ik. :ok_hand::slightly_smiling_face: