Wat heb jij een rare bobbel

in je broek …op je horlogebandje. Krijgen jullie die opmerking vaak als je aan nato bandje draagt? Of de vraag: is je bandje niet te lang? Wijzend op het laatste stukje dat je omslaat en terugsteekt.

Ik zie dan ook buiten het forum nooit iemand een nato bandje dragen, dus veel mensen hebben het nog nooit gezien. Ben benieuwd of ik de enige ben (met kleine polsen oogt het eerder (te) grof), of dat jullie dit herkennen.

4 likes

Er zijn toch legio mensen die nu met een Daniel Wellington op nato lopen?

2 likes

Nope, maar ik draag zelden een nato al is er wel weer genoeg onderweg :joy:
Ook wat 2 delig canvas want ik vind het wel wat hebben.

1 like

Ik heb helaas ook de polsen van een 8 jarige, dus vond een nato er niet uit zien. Zag wel laatst een andere manier van vast maken en dat leek me wel te kloppen want geen mega bobbel.

2 likes

Heb ik nog nooit gehad. Wel mensen die inderdaad niet weten wat het is, maar het wel gaaf vinden en willen weten waar je zoiets kan kopen en hoe je de band dan wisselt.

1 like

Zo idd!

4 likes

Helemaal ruk die banden, dikke klok en dan zo,n dun canavas bandje erop. 1 keer geprobeerd , direct genezen en nooit meer.:-1: heb er nog eentje liggen een zwart grijze exact zoals in het filmpje, 5 euro nieuw in een bubbel enveloppe op de deurmat.

5 likes

Bah. Nato’s.

4 likes

eg nie

12 likes

hoeveel mm?

Dat zou je denken. Blijkbaar toch niet zoveel (of in mijn omgeving) dat het herkend wordt. En ik vraag me af of een DW nato niet even dik is als een vloeipapiertje…

Thnx, ik ga het eens proberen. Volgens mij heb ik die al eens gedaan, alleen dan krijg je weer een ophoping van metalen beugels die dan tegen elkaar aan zitten.

Hetzelfde probleem met zulu’s hoor… :joy:

4 likes

Touche

2 likes

20mm

1 like

Toch wel rare vraag voor een topic: “wat heb jij daar voor een rare bobbel…”

2 likes

Oh waar dacht je aan dan? :wink:

Nou, ik heb een bobbel aan mijn voet, maar ja, daar praat je toch niet over???

2 likes

Nou, praat er dan niet over! :wink::joy:

…maar hij vroeg het toch? Dan is het wel zo beleefd om te antwoorden hoor. Heb ook nog wel meer bobbels, maar laten we die maar verder laten voor wat ze zijn.

1 like

Nee vertel. Hoe reageren de mensen erop?

tja, ik ben nu toch wel ingelogd op het horlogeforum…?? Dacht ik