De Navi natuurlijk.
Dat zei mijn vrouw ook en de mevrouw van de winkel complimenteerde mij met de goede smaak van haar 

3 tegen 1 
Bij far de JLC!
Oh nee, dat vroeg je helemaal niet 
Onbetwist de JLC
Vorige week deze heerlijke “over the top” klatsert gepast. Had ik vanzelfsprekend kunnen meenemen maar heb ik net zo vanzelfsprekend niet gedaan.
Dat dacht ik ook van te voren en toch had ik 100x liever de Cartier qua draagcomfort en looks. Snap mezelf niet maar zo was het toch echt.
Maar dat is het voordeel van passen.
Gaat ‘ie er ook komen denk je?
Dat zou heel goed kunnen, had eigenlijk m’n zinnen gezet op een Speedmaster maar ik twijfel nu echt
Go green 
Gisteren ook deze groene ‘go green’ polaris gepast. Wat een enorm gave kleur. Mooier dan de blauwe mariner. Jammer dat ze deze niet in Memovox uitvoering hebben 
De stalen dial is prachtig. Maar de gouden chrono is weer mooier. Levertijd voor staal: 6-9 maanden. De gouden binnen 3 maanden.
Links om of rechtsom blijft die wel aan de grotere kant. De tribute is toch de ideale maat. Bij voorkeur in goud en zwarte dial.
. . . ...
Die polaris staat je erg goed 

Dank, die was ook serieus heel mooi!
Vind de stalen mooier ![]()
Ook de hesalite geprobeerd? Wat vond je van het verschil?
Geelgoud vind ik heel bijzonder, maar zou ‘m niet willen hebben al zou ‘ie in budget zijn. En dat is ‘ie verre van. Bijzonder om de kleuren te zien van de kast en de plaat, en om het enorme gewicht te voelen.
Staal vind ik heel stoer. Vind de band van de saffier versie net wat mooier. Het glaasje zelf maakt me niet heel veel uit. Zichtbodem vind ik wel heel tof.
Vandaag
De SBGJ255, Titanium limited. Lijkt erg wit maar de wijzerplaat is geborsteld, en dat maakt de plaat veel minder steriel.
De Smoke- en Mistflake.
En deze zijn toch ook wel heul mooi op de pols.
De Evolution 9’s weer gepast, maar ik weet het niet. Ze geven me gewoon niet hét Grand Seiko gevoel. Te grof, en ook de band voelt gewoon goedkoop omdat ook de smalle delen geborsteld zijn. #kweetetniet.
De SBGj255 was ik zeer verrast over en de enige GS in een sporty/dressy uitvoering mét lume. Dus eigenlijk voor mij dé allrounder zoals ik een horloge voor ogen heb. Helaas met een nieuwe woning bezig, dus pas op de plaats, anders had ik het wel geweten.
Ik ben geen Breitlingmens, maar deze Chronomats zijn toch wel mooi. Niet zo “over-the-top” en die band, ere wie ere toekomt, is echt geweldig comfortabel.