Die ML is zo gaaf Bij mij in het Brabantse ligt hij ook… met 30% korting nam ik hem gelijk! Als het goed is zitten er twee extra banden bij. Een zwarte rubberen en een soort gevlochten carbon look band met het logo erop…
Ik zou graag toegehapt hebben, maar kan helaas niet àlles kopen dat ik mooi vind. De strap met ML logo staat er ook mooi op en geeft het direct een andere meer volwassen look
Vandaag een dagje Girona. Wat een leuke en prachtige stad en een AD met 30 merken, waaronder Rolex, Patek, Cartier etc.
Kon het niet laten weer wat nieuws te proberen.
Omega Seamaster 300
Mooie kastvorm en dankzij de 41mm grootte top op mijn pols. Lay-Out van de wijzerplaat oogt subtiel, rustig en mooi. De kleur is opvallend en oogt afhankelijk van het licht donkerrood tot fel oranje. Stalen band is overigens ook top.
Bijzondere kalender. Wijzerplaat oogt toch rustig en in balans ondanks de vermelding van de maanden. Prachtige band en ondanks de grootte van de kast toch klassiek en subtiel ogend om de pols. Alle drie de Omega’s hebben een open back case en tonen een prachtig uurwerk, zeker de Globemaster.
Nog niet eerder gepast. Prachtige wijzerplaat. Absoluut in balans. Kast hoogte zal voor velen een issue zijn. Aan de prijs voor een Longines wat mij betreft.
Blijkt zelfs 41mm te zijn. Zou je op de pols echt niet zeggen. Qua pasvorm, bracelet en kleur van de wijzerplaat echt superbe. Mijn vrouw vond deze echter lelijk