Wat heb jij gepast? (Deel 1)

Beter dan zo, vind ik dan. :person_shrugging:
image

5 likes

Ja daar zeg je zo wat. … geef je geen ongelijk maar irl viel het niet zo op. :smiley:

Indd. Zo lelijk.
En als je het dan toch doet, doe het dan zoals op mijn B&R. Zo klein dat het niet opvalt. Oftewel eigenlijk nutteloos :blush:

1 like

Geen last van.

2 likes

Ik ook niet, hoor. Kwestie van gewoon niet kopen. :person_shrugging: :wink:

1 like

x2. Prima plek voor een datumvenster, zo zit het tenminste niks in de weg.

5 likes

Ik associeer het vooral met Zenith en het is wel enigszins onderscheidend (hoewel kennelijk Breitling, Ebel en TAG Heuer het ook wel eens deden). Maar ik vind het gewoon niet de fraaiste plek. Nou ja, ieder z’n ding, natuurlijk. Alleen maar leuk.

1 like

Juist wel. Skirre versie.

8 likes

Oh, vind het best een mooi horloge. Maar die datum had echt beter gekund, wat mij betreft. Bijvoorbeeld op 6 uur, dus. Nogmaals, ieder z’n ding. En, wel herkenbaar Zenith.

Verruit de beste positie.

Zelf heb ik ook zonder of op 3 of op 6, en ik verkies de Zenith positie.

1 like

De AT 38mm. Mooi ding, maar snap niet zo goed waarom deze bijna 3x de prijs zou moeten zijn van de longines conquest :person_shrugging:.

De IWC mark XX is heel erg fijn. Helaas niet op stalen band aanwezig, binnenkort hopelijk wel.

12 likes

Omdat Swatch Group op een gegeven moment heeft bedacht dat Omega (een stuk) hoger in de markt moest worden gepositioneerd en er sindsdien hard aan heeft gewerkt om mensen ervan te overtuigen dat dit terecht is. En met succes. :person_shrugging:

Verder vind ik het wel een mooi horloge, hoor. Vind alleen de nieuwprijzen van Omega’s niet zo cool. :unamused:

2 likes

Dat is ook de enige reden die ik kan ontdekken. Sure, er zit een ander uurwerk in en het horloge is wat beter afgewerkt, maar de prijs kan ik echt niet ramen als je ziet van Longines op de plank legt.

1 like

Zeker mooi. Vind alleen de donkergroene dial mooier en die heeft ook een gekleurde datumplaat. Helaas weer niet deze band :sweat_smile:

1 like

Wordt dat een NA? Heel mooi inderdaad! Ik vind de blauwe ook prachtig.

1 like

Haha nee hoor ik heb al een horloge met een dial
die er op lijkt. :sweat_smile:

Maar het is een mooie horloge, zo een glassbox.

1 like

Denk dat dat komt omdat daar een el Primero uurwerk in zit. :smile:

De reverso is een model dat blijft trekken. Dus vandaag op een vliegveld maar een paar modellen gepast. De juiste maat vind ik wel wat lastiger, maar daar is al veel over geschreven.

De classic duoface large was kwa maat wel ok volgens mij (al ziet er op de foto weer wat te groot uit….).

De Tribute Calendar is een paar mm groter en ook wat dikker. Was voor mij net te groot denk ik, maar de wijzerplaten zijn wel geweldig.

13 likes

Vandaag deze gepast.

De laatste vond ik de mooiste.

17 likes

Ochtendje Muhle Glashutte passen.

15 likes