Hmhmhm. 7 keer de prijs natuurlijk. ![]()
Ziet er op foto ook veel groter uit dan in het echt.
Vandaag ben ik bij Leon Martens langsgegaan om een aantal horloges te passen. Ik heb niet van alles een foto kunnen maken maar de volgende horloges heb ik gepast:
Pre Owned kijken gaan ze snel voor een heel stuk minder weg.
Uiteraard, das met de meeste horloges het geval ![]()
Prachtig hoor!
Mij dus ook. Ben erg aan het twijfelen over dit model. Baal alleen een beetje van de bracelet die behoorlijke shiny is.
Klopt, die is teveel van het goede. Ik zou hem persoonlijk op een mooie leren band zetten.
Tijdens vakantie een paar gepast, Tag Heuer, Oris en Omega’s. Uiteindelijk een Seamaster 300 geworden met grijze dial.
Ging voor de Oris Aquis 18k goud met Blauwe dial maar bandje beviel mij totaal niet. Te smal voor mijn pols. Op foto’s was ik al 99% verkocht maar toen ik hem om deed in de winkel viel het zo tegen.
Zo zie je wat fotos en real life een verschil maken.
Tag Heuer Aquaracer was mooi maar deed het ook niet helemaal voor mij.
De Omega wou ik geeneens meer afdoen eigenlijk haha, de 18k versies waren net wat te duur voor wat ik wou uitgeven.
Beide Grand Seiko’s zijn prachtig, maar ik weet niet zeker of ik klaar ben om zo veel geld aan een dresswatch te besteden die ik niet frequent zal dragen. De Longines is overduidelijk het ‘mindere’ horloge, maar nog steeds erg mooi. Wat vinden jullie?
De Longines en een sbgx? ![]()
Dat je dress watches bijzonder veel kunt dragen. Al is het maar voor een avondwissel thuis.
Is ook naast de beaters het enige horloge dat continue in roulatie zit.
Is dit een titanium 45mm? En 20% korting bij de AD?
Prachtig die Grand Seiko’s! Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken maar als je het kan missen, zou ik het zeker doen! Dit type Grand Seiko kan je echt niet alleen bij een pak dragen. Staat ook casual gewoon heel classy en gaaf! ![]()
2e paasdag, heel Nederland naar de meubelboulevard en ik naar de Omega Boutique. Moest een nieuwe box ophalen voor mijn LE en toen ik er toch was mocht ik even een speedy passen. als ik dan toch mag passen… Dan wilde ik toch wel graag iets passen wat ik echt een grailhorloge noem. de 311.93.42.30.99.1 in platina met meteorite subdials.
Is dit de 40mm versie? In thailand? kon je ook nog korting krijgen?
Titanium 42 en ja bij de AD
42 en idd Thailand. 20% tot einde maand