Ik heb bij meerdere filialen door het hele land eigenlijk altijd goede ervaringen. Er is een andere keten waar ik mindere ervaringen mee heb.
Ik heb me nooit verplicht gevoeld iets te kopen, nergens. Het is maar net hoe je er zelf in staat. Maar nu ik me al geruime tijd met horloges bezig hou is het voor mij wel makkelijker om ergens binnen te stappen dan in het begin.
Precies wat je van Rolex verwacht. Voelt gewoon heel goed en solide. Maatvoering en proporties zijn perfect. Looks in persoon ook. Vond de dial minder afleidend dan ik had verwacht.
Al met al nog steeds mijn eigen conclusie; blijft een hele goede release
Ik ben pas bij één S&C geweest, in Groningen, en dat vond ik eerst best een drempel, maar uiteindelijk was dat eerder reuze gezellig en hebben we het over allerlei horloges gehad dan dat de verkoopadviseur aan het aandringen was zodat ik iets zou kopen.
Speelt wel mooi met licht, geeft hem iets extra’s, zonder dat het over-the-top is.
En leuke bijkomstigheid (voor mij) is dat de dial is ontworpen door de enige Thaise horlogemaker die bij VC werkt.