Wat heb jij gepast? (Deel 1)

Weer de GS sbgv225. Die blauwe plaat speelt echt zo super met het licht :heart_eyes:

Gaat vermoedelijk toch de eerste aanwinst van 2020 worden. Waarom nu niet meegenomen? 2 dingen. 1. Bepakt en bezakt met kerstcadeaus en 2. Wil eerst toch eens een A lange proberen…

1 like

Pimpy

5 likes

Lol wat een bakbeest. :+1:

1 like

Haha ja. Redelijk fout apparaat :rofl: in antwerpen helemaal vol diamanten gezet.

1 like

Das toch Santos 100 in 38mm? Goud?
Op die verschrikkelijke stenen na is dat wel een topper hoor :metal:

2 likes

Bij uitstek geschikt om aan mensen te laten zien die vragen of je naast je Daydate ook nog een ā€˜normaal’ horloge heb.

ā€˜Jup, hold my beer…’

2 likes

Pfoe geen flauw idee tbh. Denk het wel.

Rose goud was hij.

1 like

Ik kom bij het passen tot de conclusie dat ik deze Breitling mooier vind dan de Cartier Santos

11 likes

Heel mooi ook deze! :grin:

1 like

Yup … heb n eens zonder die glassplinters gepast van een kennis van me.
Lekker hoor, wel zwaar… bijna gewichtheffen maar dat wil voor jou niks zeggen hĆØ :wink:

5 likes

Dan zou je mijn daydate eens moeten voelen. Dat is ook aardig wat.gewicht :rofl:

2 likes

Dat is een juiste conclusie wat mij betreft. Staat je mooi

1 like

Thanks! :+1:

Net in Kaapstad deze gepast, die moet er toch nog een keer komen :grin:

Staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar nu net na Zuid-Afrika is het potje weer leeg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Die zit je als gegoten!

41?

1 like

Ja de 41 :grin:

1 like

(upload://5zwb9xL5SZ0fAroILNcP55S8I81.jpeg)

11 likes

8 likes

Tudor BB58 vandaag. Deed me toch even twijfelen, maar kan geen tweede duiker verantwoorden. Face to face met de PO werd de BB58 gewogen en te licht bevonden.

Edit: ook weer een paar radiomirs gepast (753 & 610). Nog steeds veel twijfel, maar bij twijfel is het altijd nee.

2 likes

:sunglasses::grinning:

6 likes