Die zilveren plaat ziet er wel top uit.
Heb de “Shogurai” Samurai naast de vorige generatie Samurai kunnen leggen ter vergelijking. Ik had gehoopt dat dit me zou hebben doen beslissen welke ik leuker vind, maar ik kan nog steeds niet kiezen.
Waar heb je die kunnen proberen als ik vragen mag? Overigens heb je zelf ook een erg mooie Parmigiani ![]()
Er zijn maar twee dealers, één in Soest - Atelier Michgelsen (daar heb ik het geprobeerd) en de andere in Breda - House of Pertijs (hij had hetzelfde, plus nog een paar mooie stukken).
Zelf ook ooit een Sammy gehad. Lekker eigenwijs, stoer en onderscheidend horloge. Ik zou daarvoor gaan.
Oef, die zijn dan ook flink in prijs gedaald. Kan mij nog herinneren dat die in 2022 pre owned voor rond de 110-120k ging. Waren dan wel tijdens de piekdagen
Ja na introductie houden ze nog wel prijs. Daarna gaan ze allemaal ![]()
Tot ze ‘ondekt’ worden. Enkele uitzonderingen daar gelaten zoals een 5711 etc.
Deze gelezen? Interessant hoor. 5336 en 3448 kopen ![]()
Ik ga het lezen!
Gisteren rondje Antwerpen gedaan. Wilde ook nog Breguet passen maar daar werd ik niet geholpen
.
Het was sowieso een bijzondere ervaring.
Geïnspireerd door @Colnago de Hamilton meegenomen. Die doet in de categorie fieldwatch wel alles goed. Wellicht een vakantiesnack maar wel met gezonde ingrediënten.
De GS deed me weinig. Met name door de reeds veelbesproken dikte. Doet af aan het premium gevoel.
De Fois blijft een soort pingpongen tussen gekunsteld namaak vintage en heel goed gelukt. Op de pols wel veel beter dan op de foto’s.
Eindelijk de twee maten Explorer naast elkaar kunnen passen. Maar de kluis was niet open.
De groene Nomos blijft mooi maar ook wel een beetje saai.
Gefeleciteerd
ben benieuwd wat jouw bevindingen zijn.
![]()
Zo gaan ze die verkoopcijfers natuurlijk nooit omhoog krijgen. Of had je dat petje op? Want dan begrijp ik het misschien een beetje. ![]()
Leuk ding! Veel plezier ermee!
Dank!
Vooralsnog erg positief. Charmante kleine field watch die dankzij de wat drukkere plaat en iets langere l2l net wat beter klikt voor mij dan een CWC.
Haha. Ik ben op vakantie in Zeeuws Vlaanderen met de familie en was even aan ze ontsnapt. Maar dus wel in full dad outfit incluis pet, rugtas met zonnebrand erin en afgetrapte gympen. Dus ik begrijp wel dat het Aziatische touristen echtpaar achter mij voorrang kreeg terwijl ik naar een andere verdieping werd geleid.
Echt nog nooit aan de hand gehad. Terwijl ik toch ook écht niet in driedelig pak naar de AD ga. Van alles gepast: van Seiko, tot (uiteraard) TAG Heuer, Tudor en Omega, tot Rolex. O.k., de ene medewerker is wat vriendelijker en geïnteresseerder dan de andere. Maar nooit gekke dingen meegemaakt. ![]()
Maareh, gefeliciteerd met de NA!
Dank!
Nah. Ik liep er gisteren wel echt verlopen bij. Werd bij alle 5 de zaken waar ik binnen ben geweest alleszins afwachtend onthaalt.
Tja. Dan vind ik eigenlijk dat ze je nog steeds gewoon netjes horen te helpen.
Dank! Ik moet niet meer zonder horloge op vakantie gaan. Wel het slechtste excuus wat ik ooit voor mezelf heb verzonnen.
Ja, eens. Maar ik snap ook weer wel dat het echtpaar waarbij de koopkans aanzienlijker groter is voorrang krijgt, hoe krom ook.
Mooi bescheiden maatje, de Hammy! Wat zijn de afmetingen? Of heb jij gewoon enorme boomstammen van polsen? ![]()