Wat heb jij gepast? (Deel 2)

Op de (oude) Aerospace na nooit veel gehad met Breitling, maar de nieuwe blauwe Chronomat is een serieuze kandidaat voor mijn bescheiden collectie :sunglasses:

De groene naast de blauwe.

11 likes

36mm op 18.5 cm polsen. Vind 36mm voor een field watch altijd een mooi historisch correct en bescheiden maat.

1 like

Is die groen nou zo anders dan het vorige model? Of komt dat door het licht bij de AD?

Is inderdaad het licht, soms echt groen, soms heel donker

1 like

Even een momentje over in Utrecht dus bij S&C deze Glassbox gepast; echt een prachtig horloge…

Dit maakt me hebberig…:eyes:

12 likes

Staat je goed!:sunglasses::+1:

1 like

Ja hé. En dat was voor alle kleuren zo. Er zijn bandenslet horloges, maar die glassbox is een volbloed wijzerplaatslet. Ik zou eerlijk niet weten welke ik zou kiezen moest ik er eentje mogen gratis uitkiezen. :ok_hand:

Misschien die paars-zwarte. Die blijft verdacht lang hangen. :shushing_face:

13 likes

Oeh ja wat een prachtige kleur ook… :hot_face:

Grazie mille!

1 like

Toevallig is de juwelier bij me om de hoek één van de weinige plekken waar je in NL Sternglas kan passen. Clean ontwerp, en vooral indrukwekkend saffierglas voor de prijs!

5 likes

Mooi een heel aantal gepast , helaas waren de jlc master control modellen er nog niet … dus was het even behelpen :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Ik wilde graag de nieuwe JLC master control passen, die waren er helaas nog niet.

Was ook erg benieuwd naar de Piaget horloges , na mijn upstream blijft dat als merk toch altijd wat hebben …

De chopard modellen, iwc mark xx in wit , witte panerai submersible ,
De beste meneer die ons uitstekend hielp … verstand van zaken had en liefhebber is haalde er nog genoeg varianten bij wat nooit verkeerd is natuurlijk.

Begon meteen goed :yum::+1:
De witte mark xx was er op dit ogenblik niet , heb de xx zwart op leer gehad … blijft mooi … wie weet maar dan in wit.

Snap niet waarom ik de zwarte ooit weg heb gedaan, meen ruil deal met seadweller oja die was ook geinig … witte is ook vet , ff kijken welke kant ik op wil met de collectie :thinking:

Een aantal Piaget polo modellen, mooi wijzerblad … moet even laten bezinken wat ik ervan vind (vorm kast / bezel rand)

Eigenlijk vond ik de polo 79 vet , mooie vintage uitstraling , 1 nadeel … alleen in goud met bij behorende prijs :face_with_spiral_eyes:

Nog wat panerai modellen in 44mm … kan en geinig maar de witte sub blijft ook mooi :face_with_peeking_eye: lastig.

Nog mooie Chopard high-beat in titanium en skeleton … de high-beat is mooi , skeleton opzich wel mooi maar niet voor mij.

Polaris al eerder gepast, blijft ook een kanshebber

Ik zag deze Ingenieur liggen, moest m even bekijken mooi vette klok en prima ap tegen hanger in uitstraling :yum::+1: (niet voor mij , ook door de prijs :grimacing:)

Toch even wachten op master control en ik wil GP nog even gaan bekijken.

2 likes