Wat heb jij gepast? (Deel 2)

Inderdaad, vond ik ook wel wat tegenvallen. An sich een mooi horloge maar als hem als diver naast een 62MAS of MM moet zetten winnen die twee het.

Toegegeven, afwerking verder is top en het UFA uurwerk ook maar niet de meerprijs waard voor mij persoonlijk.

1 like

7 likes

Gewoon passen en je weet het antwoord. Is zowieso wel een horloge dat groot draagt, zeker op staal. Op leder draagt hij compleet anders.
De lugs zijn inderdaad hoog, maar anderzijds een dunne chrono met een slanke kastvorm.

De revival draagt m.i. comfortabeler, maar heeft dan een minder klassieke look.

2 likes

Nu nog even kiezen :sunglasses:

27 likes

Ooow das een makkie! De 1ste en dit weet je zelf ook wel :innocent::ok_hand:t3:. Wel op een andere band btw :facepunch:t3:

3 likes

Zo makkelijk is het helaas niet…
Binnenkort voor een tweede pasronde :smiley:

2 likes

Eerste! Staat ook hoog op mijn lijstje.

1 like

Lastige! ik vind de Nekton ook altijd erg gaaf.

2 likes

Simpel fois, mooi met strakke lugs … mooie maat en symmetrische kast
ik heb andere twee gehad, nekton is in het juiste licht erg mooi maar vaak vond ik de lunette teveel blinken.
En nttd altijd even goed lunette draaien en testen, kwam er achter dat ze niet allemaal even mooi en strak klikken en zitten …

1 like

Sowieso de onderste.

1 like

18 likes

Ik had het niet verwacht… maar op basis van je foto’s staat die Aquaracer wel heel erg te winnen van de rest. Alles klopt echt, en die wijzerplaat! Wow.

4 likes

Ook totaal niet mijn verwachting, maar was/ben erg onder de indruk! Prachtige wijzerplaat.

1 like

De Black Bay maar dan op oyster. Maar ik ben geen fan van crownguards dus de keuze zou makkelijk zijn voor mij :wink:

1 like

Precies wat ik uiteindelijk heb besteld, een BB58 op oyster… :).

4 likes

Goeie keuze :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd! Sowieso niet verkeerd! Hoewel de

ook wel een toppertje is, imo!
:star_struck:
Zelf, tijdje geleden ook exact dit model gepast en is toch wel heel tof!

4 likes

Die wijzerplaat is echt heel mooi zeg!

1 like

Ja, die lonkt wel naar mij, maar ik vond het chocoladebruine wel overheersen.
Ik heb een Seamaster uit 1973 en die is supermooi verkleurd. De 1st gen FOIS heb ik gehad en die was weer te clean. Blijft lastig.

Lekkere pas sessie :star_struck:

Heb je wel een indicatie gekregen wanneer ze de nieuwe master control verwachten? Ik begin merk ik een tikkeltje ongeduldig te worden qua indicatie die ik gekregen heb aka ergens september/oktober. Weet niet of jij wellicht meer weet?

De Polaris: Is dit de nieuwe 40 mm?

1 like