Wat heb jij gepast? (Deel 2)

13 likes

Thnx, kwam idd veel moois voorbij :grin:
Master control duurde toen nog zo’n 2 maanden maar er was al veel vraag naar en ze kregen van de stalen versies maar weinig … jammer genoeg :grimacing:
Is idd de 40mm polaris , makkelijk te zien aan positie van de naam (in de ring is 40mm , strak onder de 12 is 42mm)

1 like

Was vandaag bij de AD voor een service. Zelf deze even om de pols gehad. Toch wel een erg tof horloge, maar voor een Panerai misschien toch iets te klein. :grin:

12 likes

Northflag was er nog niet …

32 likes

Mooi die Tudor, misschien dat ik wel een switch ga maken met mijn Aqua Terra. :thinking:

3 likes

Is deze niks voor je Edwin? Mij te groot maar wat een vet ding

1 like

Ja, zeker gaaf ding! Was me ook al opgevallen. Maar ook echt effe groter dan waar ik me comfortabel mee voel. :sweat_smile: Ik heb zelf de Aquaracer 200. Die is 40mm en die vind ik heel mooi, voor mijn pols. De Aquaracer 300 is tegenwoordig 42mm (de vorige was 43) en die kan ik ook nog hebben, bleek tijdens een passessie, onlangs. Maar daarboven laat ik over aan de echt fors bepolsten. Toch bedankt voor de tip, Thijs! :+1:

1 like

Ik hoop gewoon dat iemand hem oppikt voor ik me niet langer kan beheersen :grin:

1 like

Prachtig! Ga je ervoor?

1 like

Nee, wel leuke klok maar de 39mm chrono staat ook op mijn lijstje (maar dan nog ff wachten op een zwarte )
En jlc master control staat nog op de lijst om in ieder geval te passen en bekijken als ze er zijn :+1:

Ik ben bebieuwd!

1 like

Bij mijn bezoek aan het hoofdkantoor van Sinn veel modellen gepast, van de leukste ook een foto genomen. Uiteindelijk heb ik de 856 gekocht :slightly_smiling_face:

12 likes

Heerlijk die 103 :drooling_face:. Die ezm3 in zwart vind ik minder geslaagd. Doe mij maar de reguliere versie.

2 likes

Doe mij maar de tweede!

Vandaag.

1 like

Die 103 was inderdaad heel mooi! En opwinden was ook heel aangenaam.
Heb beide EZM3’en gepast, en deze waren heel comfortabel om de pols. En inderdaad, de reguliere versie is wat ‘minder opvallend’ dan de zwarte versie.

1 like

De Sinn 144, prachtig model! Alleen de dikte viel wel erg op met deze kastvorm. Rond de juiste pols een geweldig horloge :slight_smile:

1 like

Oy, is het ook zo’n Duitse Klatser?

1 like

Een dikte van 14mm en een lug tot lug van 44mm maakte het voor mijn smalle pols toch wat té aanwezig.

Wel een cool horloge! Dikte van 14mm is, voor een auto chrono, toch niet extreem, vind ik en ook L2L van 44mm schrik ik niet direct van. Althans op papier. Geen idee hoe ie om de pols zit, natuurlijk.

1 like

Inderdaad niet extreem dik, want de 103 st die ik heb is zelfs 15,5mm… Ik denk dat de grotere wijzerplaat en de opkant naar het glas het bij de 144 wat meer volume geeft. Passen is daarom altijd de beste tip :slight_smile:

1 like