Wat heb jij gepast? (Deel 2)

Van de week in de gelegenheid geweest om deze te zien en om te gespen. Prachtig horloge.

.
.

En hele toffe band en sluiting. Voelt allemaal heel
solide aan.

35 likes

Ja die snap ik wel :ok_hand:t2:

1 like

Waanzinnig mooi. Prijskaartje reflecteert dat jammer genoeg ook.

1 like

Ziet er wat groot uit voor je pols. Ik zou doorsparen voor iets anders.

1 like

Was ook mijn idee. Pp 3448 3450 :joy:

1 like

Mooi!

Maar dat prijskaartje eraan onder het passen, en folie… ik begrijp het heus, maar doet toch wat af aan de ervaring en de foto’s.

Staat je wel erg goed wat mij betreft.

1 like

Die folie ja … kon er wel af hoor. Maar ik was de eerste die hem wilde passen, terwijl die er al even ligt. Dat zegt genoeg …

1 like

:face_with_peeking_eye:

3 likes

Heel gaaf! Ben al 2x bij de AD geweest om deze eens om de pols te doen, maar hij was er iedere keer niet. Ben heel benieuwd hoe hij irl is!

1 like

Zou zeker een keer gaan passen, mooi horloge :+1::+1:

1 like

16 likes

Lake suwa, Aqua Terra en de nieuwe JLC master control date (nog) niet aanwezig.

Mbt de nieuwe Jeager: verkoopster gaf mij aan dat die wel op de site stond maar nog niet intern in t systeem. Ze kon me niet garanderen of en wanneer ze m zouden binnen krijgen en dat medio oktober geen zeker iets gaat zijn.

Breitling top time is leuk. TH Carrera pink blijft een knallend kleurtje.

Mbt Grand seiko: Dark birch met handopwinder prachtig. :star_struck: Witte wijzerplaat moeten we denk ik niet gaan doen gezien de collectie…

JLC Polaris: Die wijzerplaat. Wow.

Nu blijft de vraag moet ik 40 mm gaan doen? Zo niet kan bijn alles wat ik gepast heb

Bij een van de twee ad’s ook nog een nieuwe Breitling catalogus mee gekregen :grin:

Volgende pas ronde later dit jaar hoop ik (nogmaals) te gaan passen

• Panerai Quaranta 40 mm zwart
  • Omega AT 38 zwart
  • JLC master control date.
  • GS Lake Suwa ( voorkeur 37 mm)
  • IWC Pilot 36 mm
  • Nieuwe Omega Speedy 38
19 likes

Die Breitling. :heart_eyes:

2 likes

Hij is echt heel leuk. Voor t eerst dat ik m in t echt heb mogen zien. Helaas geen andere wijzerplaat kleuren aanwezig. Had de meer blauwe met witte rand ook wel ernaast willen zien.

Bij de Ad in Antwerpen waren de Master Control Date en de Date + Powerreserve al in vooraad 1 maand geleden :star_struck: :heart_eyes:

De contrasten, afhankelijk van de belichting, zijn ongelooflijk, onbeschrijfelijk :flushed: :star_struck: :heart_eyes:

3 likes

Ha! Wat heb je nu allemaal in je collectie? Ik heb nog steeds de datejust die ik 5 jaar geleden van je gekocht heb trouwens.

Die panerai 40mm vond ik echt tegenvallen irl, ben benieuwd wat jij ervan denkt als je hem past.

2 likes

CHRISTIAAN VAN DER KLAUUW PLANETARIUM

Het horloge is uitgerust met het kleinste mechanische Planetarium ter wereld dat real time de omwentelingen aangeeft van Mercurius, Venus, Aarde, Mars, Jupiter en Saturnus rond de zon.

Uurwerk: CVDK Manufacture Movement, automatisch uurwerk,‘32 jewels’, gangreserve; 60 uur max., complicatie; CVDK Planetarium module.

Functies: Uren, minuten, complicatie: datum, maand, Planetarium; het horloge is uitgerust met het kleinste mechanische Planetarium ter wereld dat de omwentelingen aangeeft van Mercurius, Venus, Aarde, Mars, Jupiter en Saturnus rond de Zon.

De wijzerplaat: Aventurine glass in zwart (goldfluss) sterrenhemel met wit gerhodineerde index, gerhodineerd Planetarium met gekleurde Zon en Aarde.

Prachtig maar met een prijskaartje van €59000 moet je dus wel een enorme liefhebber zijn.

11 likes

Volgens mij hoor ik je hier al jaaaren over, inmiddels.
Wanneer komt die

er nou eens? :person_shrugging: :wink:

1 like

Deze wordt het :heavy_check_mark:

22 likes

Erg mooi :grinning::+1:

1 like