Erg mooi voor @whisky inderdaad ![]()
Prachtige Polaris APMV!!
Staat ook op mijn wenslijstje (Evenals een nieuwe gravelbike…
)
Dank voor alle reacties
@MPK: Toevallig een van die drie modellen gepast/bepoteld? En ook te koop al? Mss toch een idee om een weekend Antwerpen te plannen. Mooie stad ook zekers.
@APMV: Eerst wil toch echt de JLC master control date zien in t echt, nog beter als ik dan ergens ook de Omega AT zwart 38 mm en de GS Lake suwa kan passen en dan ga ik de knoop door hakken.
@TagEd: Hij blijft terug komen. Ik weet t. Meer kleur in de collectie.
. Als t de Jeager master control date niet wordt: Alle andere horloges icm de TH pink samen kosten ongeveer even veel als die JLC. Dus wie weet.
@DontEatYellowSnow: Fijn om te horen dat je de DJ nog hebt.
Die Pam heb ik eerder gepast. Mij beviel die wel. Sandwich dail en zwarte wijzerplaat. Kleine seconde op links brengt balans mbt de datum aan de rechter kant. Ik list m wel.
De huidige collectie: Foto van een jaar oud echter is er niks meer veranderd in de collectie.

Nee, ik heb geen van de nieuwe modellen gepast, ik was er voor een blauwe of groene Polaris.
Maar het is een geweldige winkel en een goede ervaring.
Het is zeker de moeite waard om Antwerpen te bezoeken, vooral als je vrouw mee is
![]()
Kwantiteit … tijd om voor kwaliteit te gaan!
een van de mooiste verzamelingen van het forum.
Het ligt misschien aan de foto, maar de JLC lijkt me op deze foto te groot voor jouw pols?
De Breitling en eerste GS vallen mooier, zo op het oog.
Ja, ik vond het ook al vreemd hoe die ogenschijnlijk een halve centimeter boven de rand van de pols uitsteekt. Maar fotoperspectief geeft wel vaker een verkeerd beeld, zeker uit die hoek, dus…
De eerste GS is 40 mm en 47mm l2l. De Polaris heeft exact dezelfde diameter en l2l.
De zwarte GS is 38.6 mm en 45 mm l2l,
Wat @LVA al zegt foto’s kunnen erg vertekenen ![]()
Second that. Wat een set ![]()
Geweldige set.
Gepast van een collega, iets te aanwezig voor mij. En de prijs te hoog😅. Uit 1986 komt deze, niet te zien!
Ik vind dat het horloge toch wel de aandacht trekt.
veel mooier dan ik dacht op basis van foto’s, maar wellicht weer teveel van het goed als vrijetijdshorloge?
Jaaaa, die Glassbox… potverdikke.
![]()
Wat was je top 3?
Poeh dat is lastig maar als ik moet kiezen in willekeurige volgorde:
Omega AT
Chopard Eagle
Speedmaster Panda