Dat is al een oudje Colnago die C60, 2014?
Mooie afmontage alleen jammer van die (goedkopere, wel goede) wielen, had beter gestaan met Bora’s of Shamal wielen… ![]()
Goed gezien allemaal. De wielen zijn inderdaad ietsje ondermaats in vergelijking met de rest van de fiets. Het plan was destijds om er ooit nog shamals voor te halen. Die had ik in mijn de rosa merak van 2012, en ook nu weer in mijn laatste de rosa merak.
Deze C60 komt uit 2017, het laatste jaar dat de C60 gemaakt werd. Een maand na de aankoop begonnen de geruchten zich te verspreiden dat er een opvolger zou voorgesteld worden.
En de schijfrem deed zijn intrede.
Ik heb tot de schijfremperiode altijd met Superrecord op mijn Scott Addict en Foil gereden, daarna met Sram Red Etap11sp en 12sp AXS.
Merk is H.G.P., is zeer geliefd op dit forum. Prima uurwerkjes voor de prijs.
Staat je uitstekend! Ik vind het een mooi horloge, maar op mijn pols werd het een soort klimrek helaas. Voor jou qua grootte een uitstekende match. Ik vind de rvs band juist prachtig
Mooi collectie! ![]()
Ik zag idd o.a. een
GMT. Ik dacht dat ik de enige was met een, hier op HF. Leuk om (af en toe) eens te posten in het altijd gezellige HGP-topic!?
Ohjee. Die past precies.
Welke heeft de voorkeur?
Het linker rijtje waarbij de guilloche van de bovenste en het panda
aspect van de onderste. Pfff nog niet uit de keuze dus
. Maar een Staudt bumblebee
lijkt me ook gaaf, maar die gaat er volgens Yvo niet komen ![]()
Als je Yvo dat vraagt is de kans groot dat je een OK krijgt … jij weet als geen ander dat hij graag meedenkt
Neem jij deze?
Dan overweeg ik deze naast mijn guilloche chronograaf
Maar dan wel op de suède band zoals @ExplorerJ
Zelfs met 5 orders niet te verleiden zegt hij
, dus
↔
De groene is me iets te bling bling. Maar deze panda naast jouw blauwe guilloche chronograaf
. Dat is wel einde van de verzamelhobby……… wat een pracht combo
.
Mooi dat je de Tudor had meegenomen. Vond de Staudt rustiger/ingetogener ogen bij direct vergelijk.
Ik ook, terwijl ik al ruim vier jaar heel blij ben met mijn BB chrono. Was een onverwachte wending ![]()
Poeh. Die bi-color blijft fantastisch. Dat zou de enige zijn waarvoor de mijne weg zou kunnen.
Oude foto voor de sfeer…
Bam, die gouden bezel en wijzers geven ‘m net wat meer punch. Zou dan die triceratops band er ook op willen!