Wat heb jij gepast? (Deel 2)

Hey, dankjewel, man! :+1:

1 like

Je hebt altijd uitzonderingen, maar goed, de Explorer 2 is sowieso ondergewaardeerd :man_shrugging:

1 like

Oh my :joy:

Was vandaag, net zoals vele andere liefhebbers, bij het zeer geslaagde Tijd aan de Zaan van @Tijdspraak.

Daar veel interessants gezien en gepast bij @Brunmontagne (helaas geen foto’s), paar mooie Hanharts waaronder de 415 ES reverse panda én de Pioneer Preventor (helaas ook geen foto’s gemaakt).

Daarnaast nog twee mooie Panerai’s bij Q-Watches (jullie raden het al… ook geen foto gemaakt :man_shrugging:t4:), maar wel foto’s van deze twee leuke Omega’s van @WristCandy:

Maar was vooral content dat ik de Squale 1545 Ferrovia van @TKH kon passen:

10 likes

Wormer en Amsterdam bezocht vandaag

Rootbeer Tudor en de OP ter gelegenheid van 100 jaar Oyster van Rolex zijn de favorieten

17 likes

Ik heb vandaag de Tag Heuer Glassbox gepast en my oh my… wat een prachtig horloge is dit. In het echt nog 10x mooier dan op de foto. En het gebolde glassbox glas dat echt tot aan de rand bovenop de kast ligt is heel gaaf om in het echt te bewonderen.

De maat was voor mij ook een aangename verrassing. Ik had het idee dat het erg groot zou dragen maar hij zit heel fijn om de pols.

Ik heb de groene en de blauwe gepast, de blauwe oogt wat ‘saai’ in mijn optiek, de groene springt er echt tussenuit.

17 likes

Ze staan je allebei goed, maar die groene springt er zo op de foto’s zeker meer uit dan de blauwe! Maar ik vind de blauwe in het echt wel een pareltje hoor. Het is sowieso een geweldig horloge dus een echt foute keuze kan je niet maken…

Er zijn geen foute keuzes qua glassbox (nietwaar @TagEd :yum:). De groene springt er hard uit, maar de blauwe is veelzijdiger vind ik.

Joker: de paarse niet gepast? Die zwarte panda is zo ongelofelijk vet.

6 likes

Of de grijs/zilveren panda?

9 likes

Ja, ik zeg het al een tijdje… :person_shrugging: :smile:

Dat zeg ik! :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:

2 likes

Zei jij iets?

1 like

Die Glashütte heb ik ook om de pols gehad, mooi horloge zeker icm die open caseback :heart_eyes:

3 likes

Misschien wel eentje voor het field-watches topic?
Of is dit een flieger?

Gaat in dit geval over een flieger, Glashütte Original Senator Navigator II in 38mm.

Mooie maat ook, bijna klein voor een pilot.

Al in bezit bij iemand hier op het forum, deze Alpina Alpiner Solarmetre… ? Hij spookt een beetje door het hoofd :grin:

1 like

Net deze twee gepast op Schiphol:

De Chronomat beviel wel qua maat en lekker dun.

Dat kan helaas niet gezegd worden van de Speedy, ondanks dat de 38mm verder wel lekker viel:

9 likes

Hetzelfde verhaal hier. Vorige week gepast. De kast met de gelaagde bouw is niet het probleem, het is die glazen koepel die er op zit…

3 likes

Ik heb hem vandaag ook gepast.
Draagt echt perfect.

De crux zit hem in het type pols.
Ik heb een platte pols met een kuiltje.

Als de pols wat ronder is werkt het niet.

1 like

Jeez, net in de TAG Heuer kroeg uitgebreid met je zitten kletsen. Kom ik je hier ook weer tegen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar, hoe kolossaal is dat glaasje dan? En het is wel saffier, toch? :thinking:

Hmmm, o.k. Nja, volgens mij heb ik wel een wat rondere pols… Nou ja, wil 'm echt een keer passen. Maar Geit & Limoen Haarlem is gesloten en Driessen is volgens mij geen AD meer. Nou ja, maar keertje Amsterdam of zo, dan. :station:

1 like