Waar doe je dit dan?
Ja, ze hebben dus een veilige plek, waar je kunt afspreken, wanneer je een horloge wilt ophalen. Ik ga hier uiteraard niet het adres posten.
Die band is erg mooi
Erg onder de indruk
Voelt goed, mooie maat maar over de looks ben ik nog niet uit
Dit zag er wel een beetje triest uit
En van deze prijs moest ik ook spontaan lachen
Waar heb je de Panerai graai-bak (
) gefotografeerd?
Geen geld ![]()
Ja, alleen écht jammer dat er geen mooi aansluitende endlinks zijn.
Voor de rest wel heel wat anders dan wat ik meestal zie, van dit merk. Welk model is dit?
Snap ik. Imo, onnodig druk, door de structuur op de wijzerplaat, de seconds track en toepassing van verschillende cijfergroottes op de bezel. Is dit trouwens een duiker?
Waarom? Meteen je slag slaan! ![]()
Nou, mij schieten eerder de tranen in de ogen. Dat is een pittige prijs! ![]()
Gassan op de Dam bij binnenkomst naast de sluis
De 1908 met de settimo band.
Ik vind deze tussen optie ook wat gek
Ik denk het. Volgens mij 200m diepte
Ik heb helaas niks met Panerai. En zo’n uitgeprint a4tje met discount voelt meer thuis in een outlet en doet het imago van het merk niet goed voor de gemiddelde Gassan bezoeker. Voor de kenner doet het niks want die hebben hun mening waarschijnlijk al gevormd ![]()
Ik weet dat deze kleur nog een flinke premium eist nog maar die CPO prijzen blijven absurd. Dik 2-3k duurder dan Chrono en andere handelaren
Gek genoeg is dat dus niet altijd zo. Ik heb mijn Explorer 2 uit 2024 bij S&C pre-owned gekocht en die prijs was ongeveer gelijk met wat een grijze dealer er voor vraagt.
Ze hadden ook een LD40 liggen en daar vragen ze bijna 24k voor, bijna 8k meer dan list. Die kun je grijs voor 22k krijgen, wat ook al absurd hoog is m.i.
Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst. Mooie keuze geworden!
Dat begrijp ik. Bedankt voor je toelichting in ieder geval!
Dankjewel!
![]()
Dan heb je echt een uitzondering te pakken.
Zowel in Nederland als in Duitsland heb ik echt met stijgende verbazing bij CPO’s rondgelopen.
Vrijwel standaard 2k duurder dan bekende handelaren met fysieke winkel.
Geldt dat dan alleen voor Rolex?
Want ook de prijzen van de Omega’s die ze hadden liggen waren nauwelijks hoger dan die op Chrono24 van Nederlandse handelaren.
Heb ik geen ervaring mee. Durf ik niet te zeggen.
Je vergeet VC 222.
Oh en Patek heeft nog een paar modelletjes die lastig te krijgen zijn ![]()
Die VC’s ![]()
Oh Damned. Nog leuker dan die VC’s!!
Had je die BP niet ook al gekocht?
Die kleinste!!! ![]()
Proficiat! Mooie Heuer!
Prachtige reedition is dat. ![]()