Erg gaaf is ie.
Gepast of al in de collectie? En als ik mag vragen, wat is jouw polsmaat?
Gepast ![]()
17,5 cm.
Ik snap niet dat mensen dat niet snappen. Als je als AD gewoon maar sporadisch een exemplaar geleverd krijgt voor je winkel/ verkoop; dan is het toch meer dan 100% logisch dat je je vaste en trouwe klanten eerst gaat bedienen en dan pas degene die ook geïnteresseerd zijn. Of zou ik een meesterlijk slechte ondernemer zijn ![]()
Gaaf! Dik ding!
Ik blijf me over dat mechanisme van aankoophistorie verbazen. Ik vind het niet sympathiek en ook niet rationeel.
Ik denk dat ze dat niet zoveel interesseert.
Het is net als met Ferrari, de mooiste en schaarste modellen die worden alleen beschikbaar gesteld aan de lucky few. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat iedere Jan Kaas met zo’n ding rond loopt. Dan is het niet meer exclusief.
Gepast
Jij gaat natuurlijk niet meer dan 10k voor een horloge neertellen. ![]()
Nee inderdaad!
Ik denk dat ze dat niet zoveel interesseert.
Het is net als met Ferrari, de mooiste en schaarste modellen die worden alleen beschikbaar gesteld aan de lucky few. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat iedere Jan Kaas met zo’n ding rond loopt. Dan is het niet meer exclusief.
Een Rolex vergelijken met een Ferrari… ![]()
Maar goed, zoveel horlogeliefhebbers, zoveel meningen. ![]()
Vandaag eindelijk de Monarch gevonden om eens om de pols te slingeren. Daarnaast ook meteen de nieuwe North Flag om gehad. Beide erg gaaf maar de Monarch vond ik in het echt wel heeeeel gaaf. Gaat op het wensenlijstje. ![]()
Fotos voor sfeer:
Ja deze is echt wel heel mooi!
Gefeliciteerd Ed.
Dankjewel, man!![]()
Denk dat er een nieuwe bij de collectie bij komt😜

Creditcard meenemen, me dunkt ![]()
Voor in een uiterst noodgeval bedoel je?![]()
Wat leuk! Ik heb precies die Maurice Lacroix. Ik draag hem niet zo veel, toevallig deze week om gehad. Fijn horloge!
De wenslijst is kort, een Lange en een iconische toolwatch (ploprof of alternatief).
In het kader vam die laatste eens de Explorer gaan passen.
40mm, niet verkeerd
36mm, comfortabele maat, was helaas een TT, dus foto voor maar naar BW
Op het gevoel gaat de voorkeur uit naar de 36mm.
Ter refferentie nog eens de BB54 erbij gevraagd. Los van dat afschuwelijke blauw … toch wel een goeie concurrent voor de Explorer.
En toen kwam de verrassing van de dag, een rode BB58. De nieuwe dunnere versie is ‘spot on’.