De Longines Spirit Zulu.
Even een kopje koffie gedronken in de Tudor boutique in Belfast. Alleraardigste mensen.
Kon van de foto’s niet bepalen of ik de Monarch nou mooi of lelijk vond. In het echt vind ik hem mooi. Hele gave band. Wel echt een vingerafdrukmagneet. Plaat met indices mist voor mij wel een tikje ‘diepte’.
Exact dat heb ik dus ook. Misschien toch ook maar een keertje passen.![]()
Buitengewoon warm ontvangen bij Juwelier Reijersen in Oudewater. Warme aanbeveling als je een keer wat anders wilt passen in een erg gastvrije zaak.
Kleine foto bom want veel moois kunnen passen:
Daarnaast nog even de Arnold & Sons mogen bekijken en vasthouden. Dat is volledig onbereikbaar maar wel heel bijzonder.
Heel erg mooi, staat perfect op jouw pols zo lijkt het. Ik lees dat de band erg soepel draagt, klopt dit? Ik ga zo even bij Alicante kijken of ze hem op voorraad hebben, afgelopen woensdag nog niet namelijk
In tegenstelling tot de algemeen heersende mening op dit forum vind ik ‘m prachtig. Er zit een fijn caliber 3225 met een 70 uur gangreserve in, afwerking top, de honeycomb dial spreekt me aan, evenals de geïntegreerde band.
Zoals altijd weer vriendelijk en gastvrij ontvangen by S&C Eindhoven.
Op Schiphol deze gepast. Ik geloof dat ik de oude Planet Ocean met oranje bezel leuker vind. Ik weet niet of meer mensen dat hebben maar oranje details op horloges spreken mij altijd aan.
Te groot voor mijn pols helaas (en boven budget)
Dat kan ik ook van harte aanbevelen, 2+ uur zonder druk een fijn gesprek gehad, denk wel 15 horloges gepast.
Dat is de 36mm toch?!?
Ik vind hem ook tof hoor ![]()
Is gewoon een tof ding hoor ![]()