Hoe vond je de Planet Ocean en de nieuwe reverse Panda?
Helaas de Panda nog niet in real life kunnen zien.
Hoe vond je de Planet Ocean en de nieuwe reverse Panda?
Helaas de Panda nog niet in real life kunnen zien.
Als ik nog een speedy zou kopen zou het zeker die zijn (keramische bezel icm de diep zwarte gelakte plaat is echt perfect). De maat van de PO is goed, sluiting is vreselijk dik, dus daarom ook polaris ftw.
Oeh, toch maar proberen om die in real life te bekijken.
Geen foto ervan gepost maar had toevallig de 42 gepast vandaag. Helaas hadden ze de 40 niet. Mooi model. De 42 op mijn 16,5cm pols.
Wat is jou polsmaat? 17cm toch?
16/16,5 cm die 40mm moet je echt passen (JLC boutique Antwerpen) dan kom je ook denk ik tot de conclusie dat die perfect is qua maat.
Soms nog gevraagd of de rubber strap met vouwsluiting ook voor de 40mm Polaris verkrijgbaar is/wordt?
Had gevraagd hoeveel banden erbij kwamen, 1 de canvas maar dat kon in de boutique wel gewisseld worden voor een rubberen als ik dat wou.
Op het vliegveld in Delhi deze gepast SBGA211G, Titanium Sowflake:
Prijs is zeker aantrekkelijk, omgerekend 3854 euro. Ik laat het even bezinken… ik wil een dresswatch en een vintage Omega Constellation spreekt mij ook aan
Geen GS sports watch kopen dus.
Kwa kast een sport watch, maar dial en wijzers vind ik erg dressy. Een crossover🙂
Ook recent gepast. Klok is top, bandje vind ik helemaal niks….
Maar ook oversized en aanwezig. Wat dan weer sportief is.
dat is wel een hele mooie, en bijzondere selectie horloges. Dat is wel een gave juwelier.
Deze net bij Gassan Eindhoven, wat een gaaf ding. Rosegoud en dan een stoffen band, gekke maar heel gave combinatie.
Gaaf! Welk formaat is dit?
39mm en helemaal niet dik, echt supermooi
Was deze met open caseback? Want in het verleden kon je dit model alleen met closed caseback krijgen. Maar recentelijk ook mrt open caseback.
De SeaQ Panorama Date vind ik ook erg mooi en heeft mijn voorkeur vanwege de datum maar die is 43.2mm ![]()
PanoMaticCalendar (42mm) & PanoReserve (40mm) zijn ook mooi